Gå til innhold

BMW E46 ///M3. 1.Update: Drømmebilen er kjøpt


Stenbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

Utrolig mye kule biler og tråder her inne! Tenkte jeg skulle lage en liten tråd selv. Har etter et par år med andre merker endelig fått kjøpt min drømmebil over mange år. 

BMW E46 M3 manuel, bygget av SSP i 2013. Bilen er en sedan i fargen Sepang bronze metallic.

Kort info om bilen:

* Bygget som nevnt av SSP 

* Bredda som en normalt M3, M3 bakfangere.

* Carbon diffuser med effektanlegg fra super sprint

* Carbon GTR look panser

* Carbon CSL bagasjeluke

* CSL frontfanger med hel carbon leppe

* Framskjermer med M3 look luftehull såklart.

* Xenon lykter og baklykter med E90 look

* Interiør

* Interiør i skinn, ratt i skinn, detaljer i Carbon.

* Dynavin headunit med BT og Navi.

* Understell

Luftfjøring fra Airide, smartride 7000 styre system.

* Står per idag på JR12 9" foran og 10" bak.

 

Bilder:

15178975_922612151205084_7247519452670458053_n.jpg

 

ute5.jpg

hel3.jpg

 

 

motorrom.jpg

 

Kommer mer bilder etterhvert. Men siden gliset akkurat er hentet og skal kose seg i garasjen frem til våren så blir det litt garasjebilder bare jeg får hentet bedre kamera en mobilen :)


Kom gjerne med innspill, tips, eller tilbakemeldinger!

 

Endret av Stenbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Enes Yakici skrev:

Fin bil! :) Gratulerer! Her har du fått deg en bil med nok av krefter og et hav av plass i forhold til coupen. :D

 

Tusen takk :D Ja, hadde en 323 Coupe før og her har du litt mer og gå på. Pluss at det er litt moro og ikke ha en vanlig M coupe også :)

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Herlig farge 😊

Tusen takk :)

2 timer siden, Freakshow skrev:

gratulerer med grom bil! :D Flere bilder takk!

Tusen takk :) Flere bilder kommer, skal hente kamera i morgen, så får se om jeg rekker det før dagslyset tar slutt!

57 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Deilig bil. Er ikke bare LITT missunlig 

:-o:-o

23 minutter siden, DanielStance skrev:

Tøff sak! Går sikkert mer en godt nok :D

Er det ikke denne det ble gjort hærverk på?

Ja, vil tro det. Siden den ble hentet nå, så er jo ikke testkjøring eller bruk noe alternativ, så blir spennende og teste til våren :)

Stemmer det, så lakkmessig osv er det i veldig god stand nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Even Pladsen skrev:

Gratulerer M bil😎, Tenker Christopher savner bilen allerede😉. Følger med her!

Tusen takk Even :) Ja jeg skjønner om han gjør det hvert fall, kan nesten ikke vent til Våren og kunne teste den på veien! :)

9 timer siden, RF91 skrev:

Fant dei den skyldige angåande hærverket?

Ellers so vil eg no sei at den såg ekstremt flott ut, so her må du ta godt vare på bilen 8)

Som Even sier, de fant dessverre ikke ut hvem som gjorde hærverket på bilen. 

Tusen takk, den blir godt pleiet og tatt vare på, nå skal den bare få små oppdateringer i Vinter mens den står i garasjen :D

Mulig nye felger om jeg kommer over noe ønskelig!

7 timer siden, Gabz skrev:

Rå bil! Og lekker farge :D 

Tusen takk :D Blir noen treff til sommeren, så skal ikke se bort ifra at du ser den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flere bilder.

Får beklage datomerking på noen av bildene.. Bilen er jo satt inn for vinteren, og beveget seg hele 4 meter ut av garasjen og tilbake igjen. Og selvfølgelige glemte jeg og sjekke om nytt kamera har fjernet dato og klokke..

MEN! Det er bedre en ingenting. Også viktig og legge til at bilen kun gikk ut av garasjen, den kommer IKKE til og se salt eller Norsk vei før sommeren :D

 

*To Do

- Har ikke satt liste enda, men trolig og freshe opp bagasjerommet

- Sitter og ser på litt nye felger om dagen.

- Shine av bilen generelt, ta noen lakkfeil

- Mer lyd, ny headunit og se om vi kan få bygget inn et pent oppsett for litt bass samtidig som bagasjerommet får en makeover

DSC_0050.JPGDSC_0054.JPGDSC_0056.JPGDSC_0059.JPGDSC_0029.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har fått deg, med en spesiell farge.

Som forslag til å freshe opp bagasjerommet så vil jeg foreslå å kjøpe et nytt styringssystem som feks Air Lift V2 eller 3P. Da har du en manifold som er mye lettere å skjule om du vil det, og det ser mye ryddigere ut hvis du vil ha den synlig. Nå vet jeg ikke hvordan du styrer dette systemet, om det er brytere eller en fjernkontroll, men begge systemene over har fine kontroller. En tynnere bred tank oppunder hattehyllen er også fint, iom at du har nedfellbare seter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Frode D skrev:

Flott bil du har fått deg, med en spesiell farge.

Som forslag til å freshe opp bagasjerommet så vil jeg foreslå å kjøpe et nytt styringssystem som feks Air Lift V2 eller 3P. Da har du en manifold som er mye lettere å skjule om du vil det, og det ser mye ryddigere ut hvis du vil ha den synlig. Nå vet jeg ikke hvordan du styrer dette systemet, om det er brytere eller en fjernkontroll, men begge systemene over har fine kontroller. En tynnere bred tank oppunder hattehyllen er også fint, iom at du har nedfellbare seter. :)

Tusen takk frode, ikke lite pen den Coupen sin heller for og si det slik! :)

Ikke misunnelig på det interiøret i det heletatt!:shock::shock:

 

Bruker et Smartride 7000 styresystem med pulse kontroll og individuell kontroll på hver belg med oversikt. 

Kontrollen sitter per idag i midtkonsollen av denne typen:

baggs.jpg

Har vært på tanken og flytte tanken opp, og tror jeg kommer til og gå for en slik løsning.

 

Endret av Stenbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...