Gå til innhold

Import av eldre BMW?


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

On 23.7.2017 at 9.55, Fredrik 90 skrev:

Jeg skjønner ikke hva folk er så redde for, det er da ikke mye problemer med 530d i hverken E39, E60/61 eller F10/11. Greit nok så var det noe plukk på E39 og E60/61, men det er jo nå 10-15 år siden så disse feilene har blitt rettet for lengst. I dag fremstår M57/N57 som de bedre motorene på markedet og definetivt noensinne de mest holdbare BMW har bygget. Det er verre med M47/N47 som brorparten av dere kjører rundt i....#registerhavari..

Jeg er helt enig i at M57er langt å foretrekke fremfor N47.

Sistnevnte er ikke min favoritt, mer av et nødvendig onde enn noe annet. Mitt beskjedne budskap står likevel, jo eldre bil og motor, jo lenger disse har gått, jo flere potensielle problemer dukker opp. Jeg liker likevel objektet vi snakket om, har gode minner om denne modellen selv, så lykke til for trådstarter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et par kandidater som var villig til å gjøre dette, ett foretak tok kontakt med eieren av bilen som var mest interessant i Tyskland, men selger svarte ikke. - Dette var en privat selger og de færreste importørene kjøper av privatpersoner der nede.

Har en alternativ bil jeg har tittet på men som en god del dyrere, altså sprenger den mitt budsjett i dette tilfelle, men mulig alternativ beregning kan utgjøre et rimeligere resultat. Noen som kan beregne for meg?

Bilen jeg først ønsket meg - https://www.autoscout24.com/offers/bmw-530-5er-touring-m-paket-top-zustand-diesel-black-303f2b4f-1e5f-f04a-e053-e250040a2a81?cldtidx=5

Bilen jeg vurderer nå - https://www.autoscout24.com/offers/bmw-530-d-touring-edition-sport-m-sportpaket-1-hand-diesel-blue-9c7c3b80-a5de-4a12-b204-0f313befb4cb?cldtidx=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...