Gå til innhold

Bakdeler med amerikanskimportert bmw


Benjiin1
 Share

Anbefalte innlegg

Personlig ville ikke jeg kjøpt en US-importert bil (husker det ble importert flere US E70er når de kom, og de var ikke direkte lettsolgte). Ofte har de en del strengere regler slik at utstyr som er tilgjengelig i Europa ikke er tilgjengelig i USA (f.eks. ikke laserlys, mindre sensitiv FLA, underlige utstyrspakker m.m.). I tillegg vil du få reflekser på støtfangerne foran, røde blinklys bak (f.eks. blinket gjelder ved LED, rød innmat ved halogen), miles i speedometer, fahrenheit som temperaturanvisning (både digitalt og innstemplede tall rundt klimapanelet), advarselmerker "over alt", ofte andre motoralternativer (f.eks 328d i USA er som en europeisk 320d, x35d/x40d i USA har tilnær,et like ytelser som en europeisk x30d) og så videre. For de som ikke bryr seg er nok dette helt greit, men mht. hvor mye vanskeligere disse er å omsette vil jeg tro at dette (med tillegg av elektriske forskjeller) er en betydelig faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder FM så var det i hvert fall slik tidligere at de bare hadde oddetall som desimaler.

Dvs f.eks. 100.1, 100.3, 100.5, 100.7, 100.9   Så hvis din favoritt nærradio sender på 100.6 så blir det ikke noe særlig mottak.

Når var dette frittstående 1din spillere så om det gjelder Bmw sine integrerte vet jeg ikke. De har vel neppe Dab+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg importerte en Z4 fra USA og hadde enormt mye styr pga sidemarkeringslys som var innebygget i hovedlyktene. Nappet han ut pærene kom det feilmelding opp, nye Euro-lykter kostet over 10k pr. side, så det ble alufolie rundt pærene for å få den godkjent og skiltet. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...