Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt noen 20" Alpina Classic som jeg er litt usikker på hva jeg skal med, men de skal pusses opp og så får vi se hva som skjer etter det.

Videre pusser jeg ned felgkantene på Style 101 felgene (høyglands polèrer) og combox prosjektet er snart i boks. Håper på å være ferdig innen to ukers tid. Venter på deler for ettermontering av 12v stikkontakter over setevarmerene bak og funderer på å kjøpe meg interiørlister i finslipt aluminium og sort takhimmel. Standardrattet vurderes byttet ut til sportsratt med varme og rattgiring.

Jeg har noen andre planer på lur, men de er foreløpig bare som en tanke. Ambient belysning fra F01 blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen 20" Alpina Classic som jeg er litt usikker på hva jeg skal med, men de skal pusses opp og så får vi se hva som skjer etter det.

Videre pusser jeg ned felgkantene på Style 101 felgene (høyglands polèrer) og combox prosjektet er snart i boks. Håper på å være ferdig innen to ukers tid. Venter på deler for ettermontering av 12v stikkontakter over setevarmerene bak og funderer på å kjøpe meg interiørlister i finslipt aluminium og sort takhimmel. Standardrattet vurderes byttet ut til sportsratt med varme og rattgiring.

Jeg har noen andre planer på lur, men de er foreløpig bare som en tanke. Ambient belysning fra F01 blant annet.

Det der høres helt fantastisk ut :) Gleder meg til å se hvordan det blir :D Sportsratt høres ut som om en god investering og en morsom oppgradering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke så spennende bilder akkurat (kommer fortløpende når kodingen er i boks), men har da ettermontert både 12v uttak bak, Combox Media og 6FL USB/-AUX grensesnitt. Vurderer også ettermontering av 6NR ConnectedDrive, men jeg er litt usikker på hvor mye "nytte" jeg får av dette.

Neste plan med bilen er allerede på lur og inkluderer noen godsaker fra Individual avdelingen.. 8)

xnvm9hbkjpb9suwou75x.jpg

lby7wso6w2ephhxoriy9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Har veldig lyst på combox selv, men da trenger CIC-en en oppdatering først, noe jeg ikke har utstyr til.

Alt fungerer fint regner jeg med? :)

Ja, combox er ingen dum investering. Jeg trengte også en oppdatering på min og sendte den avgårde til Patryk. Da oppdaterte jeg samtidig til 2013 kart (han tilbyr nye kart for oss med FSC-emulator for kun 30EUR). Jeg mangler bare kodingen for at comboxen skal fungere, men ellers er alt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker feil betalte jeg 119EUR for oppdatering med flyfrakt begge veier. Selve flyfrakten tok ikke mer enn èn dag før den var levert hos mottaker, men på grunn av rot med den polske tollen ble navigasjonen liggende hos dem i over èn mnd. Ettersom jeg bestilte 6FL retrofit tok det enda to uker ettersom kabelsettet var restnotert. Frakten tilbake tok i utgangspunktet bare èn dag, men på grunn av rot i den polske tollen igjen ble den returnert tilbake til Polen før den kom tilbake til Norge igjen. Totalt sett tok det altså to måneder, men man må heller fokusere på de positive tingene som combox gir og at man sparte bilen for den verste vintersøla i Desember til Februar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har i lengre tid fundert på å ta vinterhjulene fra F01'en over på E60'en da de ikke har passet førstnevnte i stor grad. Jeg er imidlertid litt usikker på om de vil være kledelige til E60, men i verste fall blir det fin garasjepynt. For de som ikke kjenner igjen felgene er det BBS CK II i 19". Vad tycks? :?

kf1sv9uee3wxas0ivubw.jpg

I skrivende stund holder jeg også på med et prosjekt. Gjetter noen hva som foregår? :wink:

q4yfxvjb6uchn4fsn0m6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var option 776 Individual Antrasitt Alcantara taktrekk tilført listen. Jeg hadde i utgangspunktet kun taktrekk i sort for hånd, men når jeg kom over et i alcantara var jeg ikke vanskelig å be. Dette er nok definitivt en av de bedre modifikasjonene jeg har gjort. Interiørfeelingen ble plutselig hevet flere titalls hakk. Nå ventes bare neste mod. Hva nå enn det blir.. :roll:

wyeeuiog1809arf3m0b2.jpg

55d6e5e6r6hmt03la2ow.jpg

oa48raaxlm0vspl4h9v6.jpg

uodgkienb2iqr80in1mf.jpg

x0of3uaqqs9yt6d7n515.jpg

yjh714uwwdzr95pjbp00.jpg

0avnxzhc0999nwod07zm.jpg

utxyo5s5ynew0yrfrj3r.jpg

wgz60v3g6qmhu05odoz9.jpg

q6hel6c5vhf9ptatxsls.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent med alcantara ass. Kommer det fra en M5 eller? er vel ikke levert på så mange biler det der.

For å gjøre interiøre enda mer classy, så hadde jeg bytta ut de to proppene med sigarett tendere bak. Jeg synes hvertfall det ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...