Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan være hun reagerer på at du går ut med venner, mens når du er med henne er dere hjemme. Middag, tv, handling osv blir rutiner og mange jenter ser ikke alltid på sånt som å "være sammen." Greit med litt aktiviteter og påfunn utenfor hjemmet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med andre her, men må bare spørre. 

 

 

Jeg og dama bor sammen, og vi er mye sammen synes nå jeg. Begge kommer hjem fra jobb, lager mat hjemme VÆR dag.

For eksempel i går så var jeg og skrudde litt, som er hjemme hos mora mi, i noen timer, også ut med en par kompiser og kjøpte mat ute for 1 skjelden gang skyld. 

 

 

Da er det masse mas på meldinger fra dama, at ho føler at vi aldri er sammen, lager aldri mat sammen , bla bla bla bla osv osv samme regla vær gang, vi har vært sammen i 5 dager på rad og finner jeg på noe annet er det bare sutring og grin.....

 

 

andre som har det sånn eller er ho bare helt skrudd i kårn ?

Dette er vanlig case.

Og som vanlig, er du ærlig og er "mann", er sjansen stor for at frustrasjonen hennes eskalerer.

Så vær heller smart, og si at du er glad i henne blabla, og foreslå at hun kan finne på noe med hennes venninner, eller dere finne på noe sammen neste gang.

Å ha litt luft og henge med gutta eller bruke tid på egen hobby er bare bra, og er noe som gjør at forhold varer.

Hvor gammel er henne forresten?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Dette er vanlig case.

Og som vanlig, er du ærlig og er "mann", er sjansen stor for at frustrasjonen hennes eskalerer.

Så vær heller smart, og si at du er glad i henne blabla, og foreslå at hun kan finne på noe med hennes venninner, eller dere finne på noe sammen neste gang.

Å ha litt luft og henge med gutta eller bruke tid på egen hobby er bare bra, og er noe som gjør at forhold varer.

Hvor gammel er henne forresten?

Lykke til!

 

 

Hei og takk for svar fra flere her! 

 

Beklager sent svar... 

 

Begge to er 21, har et forhold før meg, ho er ikke den som har fløyet rundt som mange andre og pult her og der :P Noe jeg er glad for :) 

 

 

Har satt ned " foten " om man kan kalle det slik. Har blitt bedre men får se hvor lenge det varer.. 

 

 

At to personer kan ha så forskjellig syn på ting, fatter jeg ikke .......

 

 

Vært sammen VÆR DAG hele uken, kom hjem fra jobb, trener på samme trenings studio, og hjem etter det og lagde oss mat, vær dag !! 

 

Så var vi ute og kjørte her om dagen, så er det slik at jeg har et onkel barn, som det kan hende jeg for ansvar for, da stesøstra mi ikke klarer og passe på seg selv, og da klarer ho heller ikke passe på gutt ungen stakkars ... Går på skole så ingen bleieskift ! :) 

 

 

Jeg nevnte det at jeg mulig må passe han inni mellom, ( han er jo helt gal etter BMW og skruing ) så er jo litt artig syns jeg :)  Dette til og med , med betaling da barneværnet er inni bildet .. 

 

Da er det første ho sier at "  DA MÅ DU JO BEGYNNE Å VÆRE LITT HJEMME OM HAN SKAL BO HOS OSS ! "    

 

 

Da kjenner jeg det KOKER I KÅL HUE , når vi snakket sammen dagen før , at jeg føler vi er får mye sammen , vær dag osv, er jeg ute en gang og skrur så er det sutring og gnåling at ho er sulten osv ..... nei ho er ikke fet 

 

 

 

Meeen , etter diskusjonen ser det ut til å hjelpe , ga faktisk beskjed om at vis ikke dette var på stell innen 2 uker , var det på hue og ræva ut av leiligheten vi leier sammen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...