P.I.B Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Det som mangler nå > er å montere ///M merkene som hører til felgene, montere MF ratt, lakkrens og teflonbehandling, muligens litt mere senking og hvis jeg finner en pen leppe så er det mulig jeg kjøper på det Ellers så begynner jeg å bli fornøyd. Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Pen bil, men... mer senking?? Den er jo oversenket allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Tenkte å senke den litt mere forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Men ser du har E60 M5 felger, jævlig fine felger, hadde de på E39 min, men den gang hadde de den kun i 18". Virker som du har 19", og vet du om denne felgen fåes til E90 også? Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Pent. Hvor mye senk er det på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Tenkte å senke den litt mere forran. Fin bil, men du vet hva jeg mener... ... hev den heller litt bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Nydelig bil dette her bare alt for mye senka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 dette ble bra! grattis! eneste minus var øyelokk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Døds pen! Eneste minuset må vel være at det ikke var en coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Eneste minus på den bilen her? ER AT DEN IKKE ER MIN!!!! Hehe, døds fin bil! Må være en av de råeste E46`ene jeg har sett! Hvilken motor er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 ville ha hevet den litt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessalisa Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Skikkelig nice bil, d ska duh ha;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Det er faktisk noe som heter "for store felger". Og det passer bra her. Det så voldsomt ut. Bilen hadde blitt betraktelig bedre med et par tommer mindre. (og litt høyere rumpe). Da hadde jeg sagt ja takk. (Trenger jeg å nevne lyktelistene forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 19" er perfekt på E46! Pen bil, synd det ikke er coupe, men du har vel dine grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 denne passet vertfall min smak bra ! pen bil! du skjuler jo dekket bak! få den ned lit mere forran og så blir det bra regner med det er justerbart du kjører?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå