316 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Kjøpte ventilhetter av Nytern, kan anbefale både ventilhettene og selgeren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Tusentakk! Jeg kan anbefale 316, kjempekjapp og fin handel! En glede å handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 kjøpte nylig katalysator av TDV. seriøs kar som anbefales!! derimot, hold dere unna BMW91. forskudsbetalte han for en lmm som han skulle sende meg. fikk pm om at den var ødelagt, så han skulle føre tilbake. fikk aldri de penga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Tusentakk! Jeg kan anbefale 316, kjempekjapp og fin handel! En glede å handle med Ventilhettene var så fine at alle og en hver burde kjøpe seg et sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Solgte turboen min til torre Ingenting å utsette på han. Betalte på forskudd og alt i skjønneste orden. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Har ingenting å utsette på cityhopper. Alt på stell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Positiv handel med Kje. Varen ble kjapt levert etter forhåndsbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hyggelig og ryddig handel med S.Hafsmo. Penger ble overført som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Kjøpte ventilhetter av Nytern. Disse kom som bestilt og svarte til forventningene. En effektiv og ryddig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Kjøpte noe småsaker av Saltkjelen: raskt ekspedering, og ordentlig emballasje. Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hankook anbefales på det varmeste! Han overførte superkjapt og handelen ble utført på beste måte med god kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Har ingenting å si på lamek handla svinghjul med komplett clutch han var ærlig når han fant ut at det var riper i trykkplata å svinghjulet det ble sendt så jeg kunne bedømme selv hva je fikk brukt og ikke=) jeg forskuddsbetalte og varen ble sendt og jeg fikk igjen for de som var defekt hadde alle vært så ærlig og sammarbeidsvillig som han hadde værden vært foruten svindlere å bare masse smil =) Stor tommelopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 handla fjærbein av m3yngve ble sendt i oppkrav å fjærbeinet var rent og pent =) så bare å hande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Er ofte i farten og glemmer å gi tilbakemelding til seriøse kjøpere av mine deler. Ingen problemer med noen av disse kjøperne. Da tar jeg en samleliste. Og har sikkert glemt noen som jeg må liste opp senere: pettmon, dirtydicky, xray92, Spankus,COOLBEAR,iittala, gkw89 ,Howrd, Random Hero, Hankook, Halbakken, E30_Dale,Lex-Talionis, camxer, bmw_frantz, Hylle, pedro, hess, ///Mpower og JTS77. Det var de jeg fikk med denne gangen og er seriøse å gjøre en handel med. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Tusentakk! Jeg kan anbefale 316, kjempekjapp og fin handel! En glede å handle med Ventilhettene var så fine at alle og en hver burde kjøpe seg et sett! Se, Nytern! Vet ikke om jeg skal de grønne eller røde på e30'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå