scoot Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Samme kan jeg si om både stfoer og r_tranoe. Stfoer sendte varen som avtalt - r_tranoe betalte som avtalt. Null problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Solgte no deler til Patrick92 i oppkrav, så gikk fint det! Han hentet iallefall pakka å pengene kom på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Trekker ned M3Atle litt, han sa han skulle sende listene til frontfangeren i forrige uke, og har enda ikke fått dem, svarer meg heller ikke på melding.. Dette er jævlig irriterende da bilen ser ut som et halvt prosjekt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Positiv handel med matsrh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Negativ tilbakemelding til M3Atle Han sa han hadde sendt listene på Fredag, så fikk jeg sporingsnr i dag, og da ble de sendt i dag, og skulle egentlig vært sendt for over 1 1/2 uke siden, det kaller jeg dårlig service.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 grønt lys til Turbo-HF . forskudsbetalte felger og dekk til han, og felga kom levert ( til og med på døren) dagen det var avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritcharn Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Anbefaler hypah! Kjøpte deler til min E28, rask levering, deler var som beskrevet og innpakkinga var over all forventing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Handlet med GSS. Gikk raskt, delene så ut som forventet. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Anbefaler hypah!Kjøpte deler til min E28, rask levering, deler var som beskrevet og innpakkinga var over all forventing Takk det samme Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Kan ambefale SigurdE36 solgte lykter til han, ikke noe problem med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Pluss i boka til Burnout18. Var med en kamerat å kjøpte en E28 av han i går. Hentet oss på Gardermoen, (kom fra Hønefoss) og bilen var akkurat som han hadde forklart til kjøper. Trivelig fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Kan ambefale SigurdE36 solgte lykter til han, ikke noe problem med han carlhaakon kan også anbefales, ingen problem der. Takk for handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Er det noen som har handlet med brukeren Image fra Latvia? Han/hun averterer jevnlig biler, felger og deler på forumet. Brukerprofil: memberlist.php?mode=viewprofile&u=24110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Både jeg og en kompis her inne har handlet felger med image, han var seriøs, sendte felgene kjapt og felgene var som forventet Thumbs up for han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Både jeg og en kompis her inne har handlet felger med image, han var seriøs, sendte felgene kjapt og felgene var som forventet Thumbs up for han Positivt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå