Gå til innhold

Hvor langt har din bil gått....


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

E87 Bmw 116i 2006mod

Hatt 2 stykker, og begge får opp motorfeil lyset like etter 100.000Km Det har vært lambdaen begge gangene, men i tillegg nekter bmw å lese ut feilkodene og fikse det for meg før de har fått "oppdatere" softwaren til 3500,- ](*,)

Ellers har jeg ikke hatt noe problemer med noen av de :)

 

 

 

E91 Bmw 320d 2006

Oppdaterte softwaren ved service i tyskland på 120.000Km

Skiftet pakning på panorama luke pga sus samtidig

 

Ellers bare slitedeler som bremser og senkedempere, samt en og annen foring, men ikke noe unormalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Byttet til nytt speedometer grunnet ny diff, justerte til riktig km.stand selvfølgelig, og det gamle speedometeret viste tydelige tegn på at noe hadde vært fikset på der før, så skal ikke se bortifra at bilen har gått mye lengre :lol:

 

Når det gjelder Mercedes og km.stand, så er det ikke så mange som bryr seg om det(ved kjøp).. :P Stort sett BMW eiere som er opphengt i dette tallet :---)

 

486 329km + noen km til jeg ikke vet :o

01E797A9-C097-4F29-ABCF-B3318024E8C5_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325en har nå bikket 131 000 km, føles fortsatt som ny å kjøre :) 520en topper straks 260 000 km, går stadig silkemykt men har dog noen små rustfremtredelser hist og pist (som skal tas) ;)

Når det gjelder Mercedes og km.stand, så er det ikke så mange som bryr seg om det(ved kjøp).. :P Stort sett BMW eiere som er opphengt i dette tallet :---)

Hadde BMW vært like vanlig som Taxi som Mercedes så hadde nok ikke så mange av oss heller brydd seg om kilometerstand, jeg synes forøvrig en bil som er vedlikeholdt og gått 300 000 km er bedre enn en bil som har gått 150 000 km uten særlig vedlikehold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 318tds har gått 394.000 mener jeg, tight og fin å kjøre enda. Går "godt" og bruker ikke olje.

E46 320d runda 325.000km i kveld. Kjempegod bil å kjøre, fikk 0 feil på eu i Januar.

E39 har gått 322.000km. Vet ikke mye om denne enda, god å kjøre ihvertfall. Motor går silkemykt, styring er fin, girkassa er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95 Chevrolet 6.5td silveradoen nermer seg 265000 nå, den gylne fargen har begynt å vise sine muskler i det siste, og autokassen er litt tørst ellers funker den bra som bruksbil.

 

Amerikanere bruker ikke så mye drivstoff som folk flest tror alltså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...