Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en E46 323i 98-mod i sommer. Den er gått 87 000 og jeg har kun bytta blinkersene (fra orange til hvite) 8)

Bilen har hatt kun en tidligere eier, og han har ikke hatt noen større reperasjoner bortsett fra vanlige servicer og bytte av slitedeler.

Skrevet

99 E39 169' km. Jeg har full oversikt over historikk på denne bilene. Det er byttet traversforinger bak, en lenkearm til stabstag bak, støtdempere forran, begge luftbelger bak, noe smårep pga ledningsbrudd til sensor for nivåreg og nytt kombiinstrument pga døde pixler i display. Ellers har den bare fulgt vanlige servicer uten problem. Jeg synes det er ganske imponerende med tanke på km-standen.

Skrevet

2000 e36 316i compac ( ja compac ble produsert frem til 2001 )

72.000 km ^^ har bare byttet noen små ting som pærer og noen foringer i forstillinga....standar bmw stuk på norske veier=P

eller's det jeg har bytta har bare hvert for utseende's skyld =)

Skrevet

1994 E34 540ia

har vel egentlig så vidt prøvd bilen, men den hadde gått 235 000km når jeg henta den, og før jeg reiste ut i august runda den 240'.

eneste jeg har gjort er skifting av bakdempere og fjærer da begge de gamle var knekte.

ellers kan jeg vel nevne at automatkassa ble byttet i 2000, vet ikke hvorfor, men det var visst en forsikringssak. (53 000,- for flunke ny)

ellers har jeg akkurat vært i kontakt med ESS ang. komp. kjøp, og de kunne fortelle at de motorene vanligvis gikk greit over 500' og kassa rullet somregel 300' (med eller uten kompressor)

i nærmere fremtid blir det bytting av koffertlokk pga rust rundt spoilerfestet (hvis jeg får tak i et nytt. ;)) og alle pakninger rundt dører og bagasjerom. ny plate i bagasjerom er under produksjon.

pluss at diverse reflektorer og grøftelys kunne trengt litt overhaling.

  • 2 months later...
Skrevet

1991 320i E36

Har kjørt bilen fra 130 000 til 165 000 på snart to år.

(nødvendige) deler som er byttet:

- Bærebruer forran

- Manskjetter på styrestag og dempere bak

- Bakpotte

- Bremseklosser

- Tennplugger

- Luftfilter, oljefilter

- Lyspærer

- Olje motor, gir og diff (mange ganger)

(unødvendige) deler som er byttet:

- Dempere og fjærer (senket)

- Diffuser på bakfanger (den orginale ble stjelt)

- Montert DEFA alarm

- Ekstralys

Det var det jeg kom på :)

Skrevet

1994 325i som har gått 275000.

Har kjørt ca.25000 på litt over ett år og kun byttet varmeapparat og bensinpumpe. Vet at vannpumpa ble bytta rundt 240

Er utrolig fornøyd med bilen, starter hver dag, selv i 30-. Lurer på hvor lenge den egentlig holder?

Skrevet

Min 1990 modell av en E34 518i har rullet straks 245.000,- Har hatt bilen i 14 dager nå. men vet det er byttet toppakning på den, da den var gåen og bilen kokte. da planet de toppen på den samtidig, og byttet termostat og termostat huset. ellers normalt vedlikehold. Selv skal jeg bytte reg. reim en av dagene. Det er noe tikking e.l. i motor, og den rister litt mello 80 og 100km/t

Skrevet

1988 BMW 325i: 263500 km

1988 BMW 520i: Speedometer sier 206000, men det forige speedometeret var passert 300 000. Så 300 000-400 000km tipper jeg den har gått.

Skrevet

Hmm jeg har en gammel -74 1602. Motoren ser meget bra ut og har gått ca 50.000 km Grønne ruter og sports ratt. men rusthull på 1,5 meter. *host* kanalene ble om til nødutganger !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...