Kjennern Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 87000 ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 min bil håper jeg og regner med at ikke har gått 1 km. Produksjon skal starte i nesten uke! Dvs uke 17. Nå må du fortelle milhouse. Hva er det du har kjøpt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 min 90mod 325 cab er gått 175000, var gått 173000 når eg kjøpte den for 1 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 min bil håper jeg og regner med at ikke har gått 1 km. Produksjon skal starte i nesten uke! Dvs uke 17. Nå må du fortelle milhouse. Hva er det du har kjøpt nå da? Sorry OT. hehe, ja det er jeg neimen ikke sikker på selv.... Bilen i avataren hvis det sier noe? en type bil jeg aldri trodde jeg skulle ha! Trenger du noe mer så kan jeg si levering tidliggst 8 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 I dag så runda sliteren min 260000 Feira det med et bad i svømmehallen med jentungen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Sorry OT. hehe, ja det er jeg neimen ikke sikker på selv.... Bilen i avataren hvis det sier noe? en type bil jeg aldri trodde jeg skulle ha! Trenger du noe mer så kan jeg si levering tidliggst 8 mai. Mmmmmm... den nye Z4 ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 min 87 mod runda 230 000 på vei til Trysil i påska, bruker fortsatt ikke en dråpe olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 bimmeren, null ide.. firmabilen, rundt 40 000-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 BMW 535ia 1997. 254000km på telleren. Tight og fin bil.. Har for tiden problemer med startsperren & pixelfeil i instrumentpanel. ellers er bilen helt topp:) Ingen etterfylling av olje mellom servicer heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Min 98mod e46 sedan har nå rundet 155300km Har jo byttet litt på den, noe man må som regel regne med på brukt bil -bremserør -begge fjærene bak -venstre bærearm -styrenheten til sentrallås -vannpumpe -kjedestrammer, (ikke noe galt med den, men en god forsikring) -trykkregulerings ventil + div vakum slanger. (med STOR hjelp fra fliid her på forumet, kan aldri få takket deg nok) -fjærsett til bremsebånd, venstre bak. -skal bytte vindusheis motor til sommeren. og allt dette skjedde de første 6 månedene med denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Sorry OT. hehe, ja det er jeg neimen ikke sikker på selv.... Bilen i avataren hvis det sier noe? en type bil jeg aldri trodde jeg skulle ha! Trenger du noe mer så kan jeg si levering tidliggst 8 mai. Mmmmmm... den nye Z4 ?... stemmer det. Hadde aldri trod jeg skulle kjøpe/kjøre cab. Har bare kjørt cab 3/4 ganger og jeg synes det er litt flaut! Er så eksponert. Men nå gleder jeg med har j tross alt ikke sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Dæven, dette kommer til å bli grisebra. Får du den før premieren her i Norge eller er premieren så tidlig i Mai? Mente å høre at den var langt uti. Jeg får gratulere deg allerede også får du sende over noen bilder når du mottar bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Dæven, dette kommer til å bli grisebra. Får du den før premieren her i Norge eller er premieren så tidlig i Mai? Mente å høre at den var langt uti. Jeg får gratulere deg allerede også får du sende over noen bilder når du mottar bilen! nei den produsere neste uke så jeg håper jeg har den til premieren. Jeg får den som alle andre kunder faktisk fikk noen kunder bedre produksjon en meg! (irriterende men sånn skal det være)og kan ikke ta den ut noe før selv om den skulle kommer før. Lansering er enten fredag 8 eller lørdag 9 mai. Bilder kommer det nok til å bvli og jeg skal nok få gjort noen små ting med bilen. Har allerede fått bekreftet at stjerneeker 230 går på bilen. Det blir i så fall mitt tredje sett med de felgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gamle - er jo en 03-modell! Kan ikke gi deg før den har bikket 300000! Jeg har en svoger som har en Peugeot 406 2,1 TD som nå har rundet 500000 Km mer eller mindre uten problemer. Han har skiftet clutch, dynamo og støtdempere samt alminnelige slitedeler som bremseskiver og klosser, men ellers er bilen original. En BMW kan jo ikke være dårligere enn en Peugeot. Min er ikke så langt unna....Passerer 430 000 i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Min BMW 520i 1991 modell har nettopp passert 190 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå