Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig unødvendig å dø fordi man ikke brukte sikkerhetsbelte. Jeg er den siste som vil moralisere på Bimmers - jeg elsker grisekjøring. Men beltebruk burde være førsteprioritet hver gang man setter seg i bilen, uansett om man er edru på vei til butikken eller fyllekjører på nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor topic her no då, siste innlegg frå min side :)
Så lenge understell/bremser o.l er i henhold til effekt (M3?) så går det vel fint å godkjenne kompressor?
(Er det faktisk mulig å godkjenne kompressor på karosseri uten godkjent modell med presse?)
Var det lang prosess på 330'n Thundercoil?

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med det! :P Må sende på syklustest i Tyskland osv. Ganske dyrt. Går ikke å bare montere M3 og f.eks. 330d understell/bremser/drivverk for å være innenfor mtp hk/nm. Lett å få godkjent søknad om å starte ombygging, men resten... 

 

Uansett. Hørte litt rundt med bekjente og det er IKKE den 328en med kompressor. Den hadde visst litt mindre krom. Så da må det være den andre jeg snakket om. Vet ikke hva han har under panseret, men har sett ham noen ganger på kebabsjappen nedi gaten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er en Coupé. Helsvarte baklykter, M6 rep felger, ett eller annet bodykit, vinge om jeg ikke husker feil. Akkurat krommen klarer jeg ikke helt å huske, men.. :P

 

Men den stod langs veien opp mot tunnellen ja. Så rimelig strøken ut selv den var litt for kebab for min smak.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...