Werther Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Det er så utrolig unødvendig å dø fordi man ikke brukte sikkerhetsbelte. Jeg er den siste som vil moralisere på Bimmers - jeg elsker grisekjøring. Men beltebruk burde være førsteprioritet hver gang man setter seg i bilen, uansett om man er edru på vei til butikken eller fyllekjører på nattestid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bilutstillinger/ja-dette-er-faktisk-en-bmw/a/23531479/ ehh? Sent from USS Enterprise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bilutstillinger/ja-dette-er-faktisk-en-bmw/a/23531479/ ehh? Sent from USS Enterprise Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Rød E30 http://www.ba.no/trafikkulykker/forerkortbeslag-etter-kollisjon-i-bergen-vest/s/5-8-168615 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 http://www.ba.no/to-biler-involvert-i-trafikkulykke-pa-e39-i-asane/s/5-8-171774 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Går to ganske like her i området. Lurer på om det var den ombygde med 328 og kompressor i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Er det kompressor så faller vel alt av forsikring vekk? Den er kjip. Risikosport å få god effekt "En bil har hatt en form for skrens" - Kan lese mellom linjene her og tippe ka som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Det er ikke fullt så enkelt, men en fordel er det naturligvis ikke om man kommer ut for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Litt utenfor topic her no då, siste innlegg frå min side Så lenge understell/bremser o.l er i henhold til effekt (M3?) så går det vel fint å godkjenne kompressor?(Er det faktisk mulig å godkjenne kompressor på karosseri uten godkjent modell med presse?)Var det lang prosess på 330'n Thundercoil? Endret Oktober 8, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Lykke til med det! Må sende på syklustest i Tyskland osv. Ganske dyrt. Går ikke å bare montere M3 og f.eks. 330d understell/bremser/drivverk for å være innenfor mtp hk/nm. Lett å få godkjent søknad om å starte ombygging, men resten... Uansett. Hørte litt rundt med bekjente og det er IKKE den 328en med kompressor. Den hadde visst litt mindre krom. Så da må det være den andre jeg snakket om. Vet ikke hva han har under panseret, men har sett ham noen ganger på kebabsjappen nedi gaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Har stått en rimelig lik E46 328cia i Fyllingsdalen over lengre tid, stod en E39 med sånn kameleon lakk der før. Endret Oktober 8, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Er ikke det en sedan med LED lykter? Ala facelift coupélykter Topasblau, mye krom og ser nyllakkert ut. Står "alltid" langs veien opp mot Løvstakkstunnelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) Nei er en Coupé. Helsvarte baklykter, M6 rep felger, ett eller annet bodykit, vinge om jeg ikke husker feil. Akkurat krommen klarer jeg ikke helt å huske, men.. Men den stod langs veien opp mot tunnellen ja. Så rimelig strøken ut selv den var litt for kebab for min smak. Endret Oktober 8, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Den krasja i linken ser ut til å ha Aerokitet pluss ACS takspoiler. For meg så ser det ut til at den har sorte baklykter også. Aerokitet ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Den lå på finn for en stund siden. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63563412 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå