Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Å Gud, nå kommer hagenisse og Fredrik med den grufulle romskip-båt-bilen igjen... :-&

Da er tross alt denne 1-serie Coupéen bedre, men som jeg har sagt før. Den er altfor SØT.

Da Citroën DS kom på markedet i 1955 var den en teknisk revolusjon med bl.a hydraulisk fjæring og forhjulsdrift. Designet kan selvfølgelig diskuteres, men teknisk var den lysår foran f.eks BMW´s modeller. Kikk litt på denne motorplasseringen... her kommer til og med dagens BMW modeller til kort. Eller hva med retningsbestemte fjærnlys... noe som BMW i dag heller flåsete kaller adaptive kurvelys... Citroën hadde en hydraulisk variant allerede på 50-tallet... :wink:

DS_motor.jpg

Dreiende_lampe.jpg

Skrevet

Helt ræva :P

Nei, men helt seriøst, dette er ikke bmw.. Dette ser ut som noe jalla-korea-saker med BMW-logo.. Å se den forfra er jo helt forferdelig..

Skrevet

Ser poenget ditt Fredrik.

Teknisk sett, sikkert veldig bra og fremtidsrettet, men utseendemessig tragisk. Iallefall sett i forholdt til mine prerferanser hva bil angår. :)

Skrevet

Hmmm, denne diskusjonen har fått meg til å se på denne modellen med litt andre øyne :-k . Har liksom kun hengt meg opp i denne hekken, som virker litt "feil". Men etter å ha sett flere bilder og ikke minst sett filmen som Chriso posta her, så gleder jeg meg til å se den i RL 8) .

Går nok ikke lang tid til vi ser denne i 135i med R-dekk på CCN banetreff.

Skrevet
Du liker VW Golf ser jeg... :wink:

Golf har jeg ikke så mye imot, værre med dem to over her. Har alltid sagt at TT er Audi's versjon av Beetle. Det er jo helt tydelig.

Min far har btw en Golf V GTI m/ DSG, morsom bil, men veldig kjedelig.

Skrevet

Syns bilen ser veldig tøff ut i videoen.

Gleder meg til å se hvordan m-tech utgaven blir.

Hadde vært tøft om Hartge laga en H1 coupe av den. Denne gang med v10eren. 8)

Skrevet

Min far har btw en Golf V GTI m/ DSG, morsom bil, men veldig kjedelig.

Morsom men kjedelig?

Ikke helt logisk setning.

Joda. Motor og girkasse - morsomt. Utseende og forhjulstrekk - kjedelig. Det var jo i hovedsak utseendet vi snakket om her. Kunne jo kanskje slengt på "utseendemessig" på slutten av setningen der. :wink:

Skrevet

E87 som coupe ser nok betydelig bedre ut i RL enn på bilder, skjønner ikke helt vitsen med å diskutere nettopp et bilde opp og i mente.

Det blir noe helt annet å se den live.

Smaken er som baken, og godt er det, personlig er 1 serie en genial ide fra BMW, og når cabrio'en er på plass blir dette meget bra!

:wink:

Skrevet

Joda, det blir bra når cabrioleten kommer på plass, men la det stoppe med det. Ryktene skal ha det til at BMW planlegger både stasjonsvogn og sedan av 1 serien.. :x

Skrevet
Joda, det blir bra når cabrioleten kommer på plass, men la det stoppe med det. Ryktene skal ha det til at BMW planlegger både stasjonsvogn og sedan av 1 serien.. :x

Konseptet med tredørs stasjonsvogner var jo stort på 80-tallet... praktiske for aktive par uten barn var de også. En 1-serie sedan er jeg imidlertid skeptisk til om vil være en god ide... :?

Skrevet

Konseptet med tredørs stasjonsvogner var jo stort på 80-tallet... praktiske for aktive par uten barn var de også. En 1-serie sedan er jeg imidlertid skeptisk til om vil være en god ide... :?

Joda, men jeg ser bare ikke hva slags marked denne skal ha. En E91 318i / 318d må da være liten og ikke minst rimelig nok. Kan ikke se for meg at en 1 serie stasjonsvogn blir rimelig nok til at den klarer å overleve. E91 318i / 318d har forøvrig en startpris på hhv. 339300 og 349300 og som bruktbil er den rimelig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...