Rstockmann Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Hei! Ser du lurer på om det er mye sot og søl med "skikkelige" endestusser på eksosen din. -Har 4 rør(M5) på min 530d, har ingen problemer med sot på den. -Litt røyk legger den jo igjen ved fullt pådrag, men ikke irriterende mye. -Renhold av endestussene er heller ikke et problem, eg vasker av dem når eg vasker resten av bilen. Har tatt et par runder med ChromPolish nå og da, men det er bare for å holde dei "prikkfrie". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Rstockmann er bilen din senket mye og med hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 grattis med ny bil da! du sitter ikke med følelsen av å kjøre en gammel buss når du går fra e90 til e39? lånte min brors 2004modell 320d-msport noen dager og det en hard overgang å gå tilbake til e39en min igjen! e39en hadde plutselig forferdelig unøyaktig styring og slappe kjøreegenskaper! men e39en er jo iallefall komfortabel(selv med 20" felger og senk) Litt usikker på hvor mye komfort det er igjen med 20"...? Men ser poenget, og jeg gikk noen runder før jeg var komfortabel med det. De sterke sidene til E90 er også de svake, glimrende kjøreegenskaper under aktiv kjøring, stiv og fin, perfekt M ratt, tight og fin short skift kasse, negative, kjedelig motor og lyd, litt kjedelig interiør. Så jeg ville ha mer motor, tenkte lenge på X5, E61, men X5 er ikke spesielt stor bak, E61 syns jeg ikke har overveldene kvalitet (pre faceift) Og jeg ville ha en bil med facelift og mye utstyr. Er egentlig svært så fornøyd, en helt annen kjørestil, som jeg visste jeg vill like, litt laidback, men med bra power om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Rstockmann er bilen din senket mye og med hva Sorry OT, men bilen har orginalt M-Sportunderstell. Dvs. 15mm senking i forhold til vanlig e39..(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Rstockmann er bilen din senket mye og med hva Sorry OT, men bilen har orginalt M-Sportunderstell. Dvs. 15mm senking i forhold til vanlig e39..(?) Uff, den så jo passe lav ut med 1,5. Frykter at min blir litt for lav jeg nå da. Hartge settet flytter bilen 3cm ned. Har også fått pris på de felgene, men de leveres kun komplett med dekk. 8,5-18" med 245/40-18 kjekke kroner 42.773,- inkl. 8,5+9,5-19" med 245/35-19 og 275/30-19 enda kjekkere kroner 48.300,- inkl Ikke så jævlig dyr, men nok penger lell. Synd man ikke får de i 18" med forskjellig dim bak og framme. 19" blir vel hardt for norske krøtterstier. Blir hard vurdering/prioritering mot våren dette. Billige replica felger med ditto dekk til 1/4 av prisen eller disse Noen som vil kjøpe std 16" pluss 17" med kant og 235-265 dekk æ har t overs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 Har også fått pris på de felgene, men de leveres kun komplett med dekk. 8,5-18" med 245/40-18 kjekke kroner 42.773,- inkl. 8,5+9,5-19" med 245/35-19 og 275/30-19 enda kjekkere kroner 48.300,- inkl Dæven, en halvt hundre tusen for felger... Ikke så jævlig dyr, men nok penger lell. Synd man ikke får de i 18" med forskjellig dim bak og framme. 19" blir vel hardt for norske krøtterstier. Blir hard vurdering/prioritering mot våren dette. Billige replica felger med ditto dekk til 1/4 av prisen eller disse Vel, jeg tror det blir anstendige 18", kan ikke råprioritere looken med familiy femmer'n. Og jeg tror nok det blir replica ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Litt i overkant og betale nesten 50k for et felgsett når du får enda finere på ebay for under 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Det nærmer seg jo våren... Det er lov å håper hvertfall, hadde opprinnelig tenkt på disse felgene her E60 M5, selvom det er mange av dem ser de bra ut på bilen, og de ser optisk større ut. Alternativ 1. BBS CH Alternativ 2. E60 M5 Eller er det andre felger en E39 touring kan bli anstendig med? Tenker på størrelse 18 evt 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Noen av de originale felgene som ser best ut på en E39 Touring er BMW´s egne støpte Krysseker Komposit II styling 42 med titanskruer og høyglanspolert kant. 8x18 med 235/40-18 foran og 9x18 med 265/35-18 bak passer fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Noen av de originale felgene som ser best ut på en E39 Touring er BMW´s egne støpte Krysseker Komposit II styling 42 med titanskruer og høyglanspolert kant. 8x18 med 235/40-18 foran og 9x18 med 265/35-18 bak passer fint... En klassisk felg på en klassisk bil, jeg kan være tilbøyelig til å være enig med deg Fredrik. Men et h****** å holde noe slikt rent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 En klassisk felg på en klassisk bil, jeg kan være tilbøyelig til å være enig med deg Fredrik. Men et h****** å holde noe slikt rent? Ja... de er nok vanskelige å holde rene. Jeg banner iallefall høyt hver gang jeg skal vaske mine noe enklere BMW Krysseker 42 felger, men de ser bra ut. Du verden så pene biler E39 Touring og E46 Touring egentlig er... det er noe annet med dagens modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Hva med RH x i 8,5 og 9,5x19"? Jeg endte til slutt opp med disse på min bil og er storfornøyd med både utseende,bredde og ikke minst enkle og rengjøre. Link til bilder av min bil med felgene på: http://www.bmwccn.no/hjemmesider/hjemmeside.aspx?Id=167 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Når det gelder orginale felger, synes jeg disse er veldig fine. 18" style #37. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Synst denne er veldig pen...BBS CH i 19toms... Jeg ville gått for en slik look .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Er kun 1 felg for E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå