awt Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Ok, det var jo forsåvidt grei nok grunn. Har du tålmodighet til å vente på LCI, eller blir det nåværende modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Det blir nåværende pga godt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Utseendemessig syns jeg ikke det var så veldig mye forbedringer på LCI. Var vel noe nytt med styringa iforhold til nåværende modell. Er det noe forskjell på M-sport fronten på LCI? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Har du ytterligere informasjon om nyanskaffelsen da? Har du bestilt skinntrukket dashbord? Det er en av tingene jeg ville prioritert hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Utseendemessig syns jeg ikke det var så veldig mye forbedringer på LCI. Var vel noe nytt med styringa iforhold til nåværende modell. Er det noe forskjell på M-sport fronten på LCI?Sent from my iPad using Tapatalk HD Har ikke sett noen bilder av m-sport lci ennå, men på bildet av standardfronten var jo endringnen ikke så store synes jeg. Har du ytterligere informasjon om nyanskaffelsen da? Har du bestilt skinntrukket dashbord? Det er en av tingene jeg ville prioritert hvertfall.. Jeg skal såklart lage en tråd om den også. Har valgt alcantara/stoff m-sport interiøret, så kan jo ikke skinntrukket dashbord velges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Gleder meg til tråd om nybilen. Det må jo bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Når får du den nye bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Satser på å få den nye i slutten av april. E90'en lagt ut for salg på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40432745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Er det LUX led du har i AE? Veldig klart og fint lys. Edit: leste første post Lykke til med salget, antar denne blir solgt fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Nydelig bil. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Er det LUX led du har i AE? Veldig klart og fint lys.Edit: leste første post Lykke til med salget, antar denne blir solgt fort! Nei, de er ikke LUX, kjøpt fra megalys.no uten noe merke, men ligner veldig på Racing Dash LED angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva slags motorisering er det snakk om i den nye bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Nydelig E90! Denne får du nok solgt ganske så kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Havna på Stord denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Det gikk jo kjapt. Men det var jo også en usedvanligt velholdt bil. Tipper ventetiden på den nye bilen blir lang. Når kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå