Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

e34 har også mekanismen med ruter opp og ned med låsen :) sett nøkkelen i låsen, vri til høyre å dem går igjen, venstre å dem åpner seg, du må holde nøkkelen i possisjonene i ca 3 sek :)

Fant akkurat ut at det funker på takluka og, rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut i går på service i går at E46 Coupe`en min har en "luktesensor" :lol:

Den lukter om det er no dritlukt, slik at den slår på sirkulasjon av lufta inni kupeen.. Om dere har den ser dere den på toppen av radiator, en sort "boks" plassert i venstre hjørne på radiator om dere står foran bil å ser nedi 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut etter å ha hatt bilen et par mnd. at jeg kan heve og senke taket ved å bruke nøkkelen i dørlåsen slik som rutene til flere her inne. Låser man opp opp holder nøkkelen i åpen posisjon går taket ned, låser man og holder nøkkelen i lukket posisjon går taket opp :) Styrer også vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fancy 8) Fant ut i dag at det er 25 % diffsperre på ix'en. Har ikke tenkt tanken og heller ikke forsøkt å finne det ut. Men i følge diverse litterære kilder var det levert som standard på 325 ix :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et ca. et år fant jeg "hanskerommet" på førersiden. Inni der var det til og med en refleksvest. For ikke så lenge siden fant jeg førstehjelpsskrinet under passasjersetet, så da kunne jeg droppe den fra Apotek1 i bagasjerommet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvejos: Skal ikke krangle på det :D Har rett og slett ikke sjekket det opp selv.

Dukket forresten opp en reservenøkkel under passasjersetet mitt i går. Den hang der i en liten karabinkrok og sa ikke et ord :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten også kjørekomp. på tysk. Noen som vet om det går å endre språk til noe mer forståelig som engelsk eller norsk? Kenniziechelguffen prufendaffenduffen er skikkelig irriterende å måtte slå opp i manualen i lengden...spesielt på en gammel bil der ting har en tendens til ikke å funke hele tiden. :lol:

På e34 setter du tenningen i trinn en og holder inne cc knappen (den til høyre i speedometeret) i 5 - 10 sek og når du har funnet det språket du vil ha, slår du av tenningen.

Vet ikke om det virker på e39 men går jo an å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter att bilen min hadde stått å gått på tomgang en stund for ett par uker siden så hadde temp nåla gått over "normal" og da hadde varme app slått seg på maks? ALDRI hørt om på en bil før? begynt eå kjør elitt så skrudde den seg av med engang den kom under normal :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter att bilen min hadde stått å gått på tomgang en stund for ett par uker siden så hadde temp nåla gått over "normal" og da hadde varme app slått seg på maks? ALDRI hørt om på en bil før? begynt eå kjør elitt så skrudde den seg av med engang den kom under normal :shock:

Merkelig. Trodde bilen ble raskere varm når man satte varmeapparatet på maks. Dette ved kald bil. Sikkert samme funksjon når motoren er for varm. Sirkulasjon er tydeligvis nøkkelen til raskest driftstemp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??

skrur man på varmeapparatet blir motoren saktere varm (fra kald).dette fordi det blir mer kaldt vann å varme.

samme når motoren er varm, så hjelper det å skru på varmapparatet for å få ned temp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...