Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet, tør jeg spørre hva bilen gjorde midt på togskinna eller hvordan den havnet der?

Håper det ikke var personskader inne i bildet!

En bolt i ramma sugde tak i skinna på en planovergang og vi ble sittende fast. Vi ringte nødnummeret til politiet og sa fra, men systemet til NSB er så foreldet at de hadde visst minst etpar avdelinger som måtte ringe hverandre, sånn at en av de til slutt kunne ringe toget og si fra. Men da var det jo for sent..

Eneste skadde var ei godt voksen dame som på død og liv skulle hoppe ut av toget og etpar meter ned i steinfyllinga etter at det stoppet. Vrikka visst en fot eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, tør jeg spørre hva bilen gjorde midt på togskinna eller hvordan den havnet der?

Håper det ikke var personskader inne i bildet!

En bolt i ramma sugde tak i skinna på en planovergang og vi ble sittende fast. Vi ringte nødnummeret til politiet og sa fra, men systemet til NSB er så foreldet at de hadde visst minst etpar avdelinger som måtte ringe hverandre, sånn at en av de til slutt kunne ringe toget og si fra. Men da var det jo for sent..

Eneste skadde var ei godt voksen dame som på død og liv skulle hoppe ut av toget og etpar meter ned i steinfyllinga etter at det stoppet. Vrikka visst en fot eller noe sånt.

Oja, godt det gikk bra!

Eneste skadde var ei godt voksen dame som på død og liv skulle hoppe ut av toget og etpar meter ned i steinfyllinga etter at det stoppet. Vrikka visst en fot eller noe sånt.

:lol: Sikkert sett for mye på film! Måtte le litt av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mye igjen der nei, en ting jeg har lagt merke til er at det har blitt veldig mye bra BMW vrak hos den lokale høggern, det står mengder av BMW med bra deler, så blant annet denne 525`n med 4 fine vinterhjul, så hvis det er noen som trenger noe spesiellt så kan jeg sikkert være behjelpelig med å skafffe deler,

pbjfx5hq9s0crvbydbhq.jpg

a9g7mh348jwkg7m2b13i.jpg

hvem hogger er det???

jeg bor i østfold selv så tenkte kanskje å stikke innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Big Dooley med dobbelkabin ja. Imponerende å se det ut fra bildet..

Jeg så det på dørhåndtaka og bakdøra! Jeg er en aldri så liten Amcar fan som ikke har kommet ut av skapet ennå ser du :wink:

Mja, "aldri så liten" blir vi nok nødt til å diskutere litt.. Er nesten litt i tvil om han som designet bilen ville kjent den igjen på det bildet der.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Opel Omega stv, kræsja i en alder av 17 år :)

Skulle tøffe meg for kompisene på lett-mc, og endte nok opp med å kjøre om kapp. Husker ikke noe selv, men de sa de holdt 120-130 og ikke greide å holde følge.

Dette var i tilegg på en smal vei, såvidt to biler kan møtes. Var ut mot grøften på ene siden, styrte imot og kom nær autovernet, svingte bort fra det, og havnet opp en skråning og går airborn. Bilen gjør en 180 graders sving, og lander på taket inntil autovernet på andre siden. Utenfor autovernet er det 3-4 meter, og i havet.

Kom fra det hele med brukket skulder, forstuet ankel, og glassbiter fra trynet og helt ned i bokseren, samt en kraftig hjernerystelse.

Ble 1 år utsettelse, men når jeg kom fra det så greit som jeg gjorde, så er det en opplevelse jeg alt i alt har positive effekter av. Kjører med tanken om hvor fort en ulykke kan oppstå i bakhodet.

3zjgjqcjvewdvycc17qa.jpg

xjfcxzhnmgcl0tqxb8qg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...