Oddey Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Tok en liten runde ekstra på våler ifjord med m3 evo'n, resultatet ble slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Er ikke en BMW og det var en kompis som eide den men.. Vi sto under 10 meter unna og så toget torpedere bilen i toppfart. Dæven det smalt.. Mmm... Er det ikke en Chevy Silverado/Big Dooley eller GMC av samme modell med dobbel cabin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Er en Big Dooley med dobbelkabin ja. Imponerende å se det ut fra bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Av ren nysgjerrighet, tør jeg spørre hva bilen gjorde midt på togskinna eller hvordan den havnet der? Håper det ikke var personskader inne i bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Av ren nysgjerrighet, tør jeg spørre hva bilen gjorde midt på togskinna eller hvordan den havnet der?Håper det ikke var personskader inne i bildet! En bolt i ramma sugde tak i skinna på en planovergang og vi ble sittende fast. Vi ringte nødnummeret til politiet og sa fra, men systemet til NSB er så foreldet at de hadde visst minst etpar avdelinger som måtte ringe hverandre, sånn at en av de til slutt kunne ringe toget og si fra. Men da var det jo for sent.. Eneste skadde var ei godt voksen dame som på død og liv skulle hoppe ut av toget og etpar meter ned i steinfyllinga etter at det stoppet. Vrikka visst en fot eller noe sånt. AlexHD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Av ren nysgjerrighet, tør jeg spørre hva bilen gjorde midt på togskinna eller hvordan den havnet der?Håper det ikke var personskader inne i bildet! En bolt i ramma sugde tak i skinna på en planovergang og vi ble sittende fast. Vi ringte nødnummeret til politiet og sa fra, men systemet til NSB er så foreldet at de hadde visst minst etpar avdelinger som måtte ringe hverandre, sånn at en av de til slutt kunne ringe toget og si fra. Men da var det jo for sent.. Eneste skadde var ei godt voksen dame som på død og liv skulle hoppe ut av toget og etpar meter ned i steinfyllinga etter at det stoppet. Vrikka visst en fot eller noe sånt. Oja, godt det gikk bra! Eneste skadde var ei godt voksen dame som på død og liv skulle hoppe ut av toget og etpar meter ned i steinfyllinga etter at det stoppet. Vrikka visst en fot eller noe sånt. Sikkert sett for mye på film! Måtte le litt av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 En bolt i ramma sugde tak i skinna på en planovergang og vi ble sittende fast. En veldig krapp overgang eller? En Big Dooley er vel ikke så veldig lav? Men den er jo relativt lang da... Maks uflaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Stikkordet er lang ja, fikk hjulene utenfor på begge sider og da nådde akkurat boltene til traversen under giret nedi skinnene. Hadde en svær badestamp i tre på platten så det regna flis ei stund etter at det smalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Var ikke mye igjen der nei, en ting jeg har lagt merke til er at det har blitt veldig mye bra BMW vrak hos den lokale høggern, det står mengder av BMW med bra deler, så blant annet denne 525`n med 4 fine vinterhjul, så hvis det er noen som trenger noe spesiellt så kan jeg sikkert være behjelpelig med å skafffe deler, hvem hogger er det??? jeg bor i østfold selv så tenkte kanskje å stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Ikke BMW, men det kan smelle i en volvo og. Gikk heldigvis bra med alle og jeg fikk det bilen var verdt fra forsikringsselskapet til motparten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Er en Big Dooley med dobbelkabin ja. Imponerende å se det ut fra bildet.. Jeg så det på dørhåndtaka og bakdøra! Jeg er en aldri så liten Amcar fan som ikke har kommet ut av skapet ennå ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Er en Big Dooley med dobbelkabin ja. Imponerende å se det ut fra bildet.. Jeg så det på dørhåndtaka og bakdøra! Jeg er en aldri så liten Amcar fan som ikke har kommet ut av skapet ennå ser du Mja, "aldri så liten" blir vi nok nødt til å diskutere litt.. Er nesten litt i tvil om han som designet bilen ville kjent den igjen på det bildet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 vær venlig og diskuter slike ting på PM og la det være en ryddig post av kun bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 vær venlig og diskuter slike ting på PM og la det være en ryddig post av kun bilder:) Unnskyld pappa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Min Opel Omega stv, kræsja i en alder av 17 år Skulle tøffe meg for kompisene på lett-mc, og endte nok opp med å kjøre om kapp. Husker ikke noe selv, men de sa de holdt 120-130 og ikke greide å holde følge. Dette var i tilegg på en smal vei, såvidt to biler kan møtes. Var ut mot grøften på ene siden, styrte imot og kom nær autovernet, svingte bort fra det, og havnet opp en skråning og går airborn. Bilen gjør en 180 graders sving, og lander på taket inntil autovernet på andre siden. Utenfor autovernet er det 3-4 meter, og i havet. Kom fra det hele med brukket skulder, forstuet ankel, og glassbiter fra trynet og helt ned i bokseren, samt en kraftig hjernerystelse. Ble 1 år utsettelse, men når jeg kom fra det så greit som jeg gjorde, så er det en opplevelse jeg alt i alt har positive effekter av. Kjører med tanken om hvor fort en ulykke kan oppstå i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå