Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Holder det å si Citroên, Peugot og Fiat (Multipla)...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 AMC Pacer - ingen over, ingen ved siden Denne synes faktisk jeg er litt tøff Ellers må jeg si at fiat multipla er grusom ja. Et mareritt å se på. Savner litt den tiden da bilene hadde særegent utseende. Nå Er jo alle biler like. Husker når jeg var liten for en 10-15 år siden så var bilene mye mer spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Holder det å si Citroên, Peugot og Fiat (Multipla)...? Nei... Peugeot har f.eks bygget flere elegante biler... som f.eks 205, 504 Coupe´og ikke minst 406 Coupe´... Peugeot 205 1,9 GTI Peugeot 504 Coupe´ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Dette var første bilen jeg tenkte på når jeg så tråden, og ser fler nevner den her. Legger da ut bilde av en rett og slett ufyselig bil: Beklager off-topic, men når jeg så bilde av denne, kom jeg til å tenke på dette kittet som lå tilsalgs på engelske eBay: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Hehe, den må jo vær noe for greenpeace. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Dette her syns jeg tar kaka! Da man ser på "fullt hus" og Steve Urkel dukker opp i Isetta'n sin, da kan man ikke unngå å le.. Og denne her som politibil? Da skulle jeg gledelig mottatt ei bot eller 2 Synes de er så stygge at de faktisk blir ganske kule!! Ikke lett å få tak i sånne lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Isettaen kan vel ikke regnes som en bil, kan den vel? Dessuten er den ikke stygg, den er skamtøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 ka er ikke mye pene biler og de ruster noe sykt men sportka og streetka er utrolige morsomme biler å kjøre dette er stygg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nei... Peugeot har f.eks bygget flere elegante biler... som f.eks 205, 504 Coupe´og ikke minst 406 Coupe´... Peugeot 504 Coupe´ Synes faktisk 504 coupe er ganske stillig! Kan minne litt om en gammel italiensk GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Synes faktisk 504 coupe er ganske stillig! Kan minne litt om en gammel italiensk GT. Det er kanskje ikke så merkelig iom. at den er designet av Pininfarina... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Det forklarer jo det meste. En bil som manglet på listen min var Chrysler PTCruiser. Horribel doning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 det er vel chrysler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Dette er heller ikke akkurat en skjønnhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nei... Peugeot har f.eks bygget flere elegante biler... som f.eks 205, 504 Coupe´og ikke minst 406 Coupe´... Peugeot 504 Coupe´ Synes faktisk 504 coupe er ganske stillig! Kan minne litt om en gammel italiensk GT. Denne var faktisk stili... fineste eg har set fra peugot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Nei... Peugeot har f.eks bygget flere elegante biler... som f.eks 205, 504 Coupe´og ikke minst 406 Coupe´... Peugeot 504 Coupe´ Synes faktisk 504 coupe er ganske stillig! Kan minne litt om en gammel italiensk GT. Denne var faktisk stili... fineste eg har set fra peugot.. Minner meg om en kadett! Men tøff var den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå