Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja se der ja da har jeg misforstått E60\61 litt. Alltid trodd at M5 kom med to motorer V8 og V10 men er altså 540/545/550 som benytter seg av V8. Takk for oppklaringen

Skrevet

Ang skifte av glødeplugger og gløde-rele. En av grunnene til at gløderele på min bil røyk 2 ganger, var at det lakk olje fra pakningene rundt swilflaps (i innsuget), som rant ned på gløde-rele. Oljen trengte seg inn i kontakten til rele over tid og til slutt så kortsluttet det. Så min anbefaling er å fjerne swirlflaps samtidig, med blendere som har viton pakninger.   

Skrevet

hei :)

 

vurderer en 05 525 e61 som min neste bil og lurer på hva jeg bør se etter når jeg skal handle. er det noe på disse bilene som burde sjekkes ekstra nøye ?

Skrevet

hei :)

vurderer en 05 525 e61 som min neste bil og lurer på hva jeg bør se etter når jeg skal handle. er det noe på disse bilene som burde sjekkes ekstra nøye ?

det kommer an på om det er diesel eller bensin. Diesel da har du en nærmest skuddsikker motor men ellers er det hjuloppheng og sånne ting du må tenke på :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...