Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

TROR ikke du får nordisk språk i menyene. Mener forøvrig at det skal være mulig å skifte språk selv inne på iDrive-menyen et sted, men er jæv** trøtt etter en søvnløs natt så det kan godt være at jeg surrer.

Angående feilmeldinger så ville jeg ha sendt bilen på diagnose før jeg gjorde noe mer. Det kan være en elektrisk "blipp" som bare må slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun de nye CCC (2 gen iDrive) navigasjonene som kan ha nordisk språk. Språket kan du endre selv i iDrive. Du kan velge mellom engelsk, tysk og fransk om jeg ikke tar feil.

Den nye heter CIC. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun de nye CCC (2 gen iDrive) navigasjonene som kan ha nordisk språk. Språket kan du endre selv i iDrive. Du kan velge mellom engelsk, tysk og fransk om jeg ikke tar feil.

Den nye heter CIC. :)

Ja, selvfølgelig har du rett. Gikk litt fort i svingene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje denne skulle være postet i bilstereo, men personlig liker, og søker jeg i E60/61 forumet når det er noe jeg lurer på noe om min E61.

Dvd platen min vil ikke løses ut.

Er det noen som har tips/løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her plutslig så sluttet høyre xenon kjørelys og fungere. Har prøvd og skifte ballast og pære, men null tegn til liv. Noen som har tips? alle sikringer er ok.

og hva er dette på bilde? dette er under lykten.

oc03tt2k0m8mhzzzf9fw.jpg

ser ut som en slags trafo? kan den være defekt siden det ikke er lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :) jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?:)

Lurer på og kjøpe meg noen slike :) men er 20" helt mongo og kjøre på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E61 kjører i allefall som en DRØM med 17", men smaken er jo som kjent som baken. Delt. Om man råner runder rundt den lokale pølsebua er sikkert 20" tøft. Men om man kjører på ujevne og dårlige veier så blir det hårete.. Jeg har prøvd ekstrem senk og/eller stor felg, men har de siste årene falt tilbake på originale dimensjoner og funnet det best tjenlig på en familiebil som må kunne kjøres uansett. Kvaliteten på Kina-felgene GS selger kan vel også diskuteres litt. Man får hva man betaler for, på godt og vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har tenkt på 20'' siden jeg syntes det ser bra ut til tros for at man mister noe komfor...

er klar over at gs sine felger ikke er verdens beste kvalitet på men det kan jo ikke være så veldig mye verre en de andre ''billig'' merkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører en E61 med original senk og 20' gs concave. Syntes dette er fint og støyer ikke mye mer, komforten er kjempe fin enda den. Kjørte bare igår 4,5 timer uten at jeg ble sliten i hodet eller på stumpen. Så gå for 20' du!

en ting du burde bemerke deg ang GS felgene. Disse vil etter en stund flasse, en rekke personer her inne har klaget på dette allerede, inkl meg.

Dette gjelder jevnt over alle felgene de har om jeg ikke tar helt feil. Og til den prisen de blir solgt for, så skal de helst ikke flasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...