HMW Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Problemet med søkefunksjonen her er at man ikke får opp de spesifikke innlegget, bare tråden på 109 sider. Jeg gidder ikke trykke meg gjennom 109 sider for kanskje ikke å finne svaret jeg er på jakt etter. Enig.. Dropp hele tråden og bruk forum som det er ment. Dette blir bare kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 er vel ikke noen som kunne lage et avatar bilde til meg her inne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Kopierer dette fra en tråd jeg har skrevet, men uten å få svar Håper derfor på svar på E60/E61 tråden Tidligere i dag, da jeg skulle etterfylle olje, åpnet jeg bagasjelokket for å hente oljen, og lo dette stå åpent en stund.. Da jeg "klasket" igjen lokket, ville det ikke helt på plass med det første, men fikk det etterhvert i sikring. Da jeg begynte å kjøre, åpnet lokket seg plutselig, og det er etter dette jeg har fått problemer.. Jeg får ikke åpnet lokket ved bruk av vanlig "knapp" på lokket, ei heller med knappen på nøkkelen.. Lokket vil kun opp når jeg bruker nøkkelen manuelt i nøkkelhullet. Jeg har prøvd litt med dette nå, og når lokket står åpent, og jeg dytter inn låsen, så fungerer alle åpningsmetoder ("knapp", nøkkelknapp og manuell åpning med nøkkel). Når jeg dytter lokket ned igjen, og er kommet halvveis, kommer det en slags lyd, på en måte samme lyd som når man åpner det til vanlig.. Har ikke peiling på hva dette kan være! :S Noen som har tips / har vært borti dette selv? Hadde vært supert med all hjelp jeg kan få! Beklager rotete skriving, men er litt stresset Det er en sikring som sitter på låsesylinderen som skal forhindre innbrudd. så ta derfor å demonter deksel osv så finner du nok fort ut av det om det er det jeg tror som har skjedd Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan erik 530 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kopierer dette fra en tråd jeg har skrevet, men uten å få svar Håper derfor på svar på E60/E61 tråden Tidligere i dag, da jeg skulle etterfylle olje, åpnet jeg bagasjelokket for å hente oljen, og lo dette stå åpent en stund.. Da jeg "klasket" igjen lokket, ville det ikke helt på plass med det første, men fikk det etterhvert i sikring. Da jeg begynte å kjøre, åpnet lokket seg plutselig, og det er etter dette jeg har fått problemer.. Jeg får ikke åpnet lokket ved bruk av vanlig "knapp" på lokket, ei heller med knappen på nøkkelen.. Lokket vil kun opp når jeg bruker nøkkelen manuelt i nøkkelhullet. Jeg har prøvd litt med dette nå, og når lokket står åpent, og jeg dytter inn låsen, så fungerer alle åpningsmetoder ("knapp", nøkkelknapp og manuell åpning med nøkkel). Når jeg dytter lokket ned igjen, og er kommet halvveis, kommer det en slags lyd, på en måte samme lyd som når man åpner det til vanlig.. Har ikke peiling på hva dette kan være! :S Noen som har tips / har vært borti dette selv? Hadde vært supert med all hjelp jeg kan få! Beklager rotete skriving, men er litt stresset Det er en sikring som sitter på låsesylinderen som skal forhindre innbrudd. så ta derfor å demonter deksel osv så finner du nok fort ut av det om det er det jeg tror som har skjedd Mats kan og kansje høres ut som det er brudd i noen av ledningene som går inn i luka, eg hadde det problemet. akuratt der ledingen går inn i luka på høre side, så var det brudd i flere ledninger. eg loddet bare ledningen sammen igjen og alt fungerte fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Noen som har prøvd disse AE pærene? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_366_284&products_id=1503 På bildet ser jo dette ganske blått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Er det noen som har kjennskap til hjul lager til disse bilene? Ser at der er forskjellig delenummer på sedan og touring lager (bakhjul), selv om dimensjonene er lik (45x80x37mm). Noen som vet hvorfor? Fremme er det samme delenummer. Passer hjul lager til M5 på en ikke M5 bil? Greit å kunne sette inn det beste lager når man eventuelt skal bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540mirra Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 god dag folkens. er en stund siden jeg har vært her inne (den gang jeg hadde e30:)) nå har jeg kjøpt meg 04 e60 520i å kjempefornøyd. har kjøpt ett sett frontlykter som er ombygd med AHL og det fulgte med en liten boks (lysmodul) til lysa. står ett nr som er 6983539 vet noen av dere hvor den skal sitte? mvh kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Til dere med 525d pre-facelift. Hvordan opplever dere opplevd forbruk på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Omtrent som min forrige E39 530d, fra 1,0 på ren bykjøring og ned mot 0,6 på svært pen langkjøring med tom bil. Reelle tall målt på tripteller og pumpe. Computeren er som vanlig IKKE til å stole på i E61 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Ja riktig nå har jo du en E61 også, men det gir jo en viss pekepinne på hva den bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Vurderer å sette inn iPod-tilkobling. Har ikke noe AUX-tilkobling fra før av. Vil denne da passe? http://cgi.ebay.com/BMW-iPOD-iDRIVE-AUX ... 2512wt_952 Hvis ikke blir det nok å bestille ny fra BMW til 4000 kroner totalt, inkl. montering, hvis andre ikke har noen lure tips. Vil gjerne kunne styre det fra midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 4000kr inkl montering? Hvor? Bilia skal ha 6000kr inkl. montering etter hard pruting og hovedsaklig pga. at jeg kjøpte bilen der. Vanlig pris var 8-9k! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W.Axl_Rose Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Knirking Jeg opplever en knirkelyd i framdørene og muligens også i bakdørene som jeg gjerne vil bli kvitt. Har snakket med bavaria om dette og de mener det er puselistene som tar imot rutene i dørene som bør byttes. Listene koster ca. 500,- per stykk, men de skal ha 5000 spenn for jobben så totalen blir på kr. 9000... Det føler jeg er ekstremt dyrt og lurer derfor på om noen her har noen tips. Er dette noe man ganske lett kan gjøre selv? Er det noen her som vil ta den jobben og som har erfaring med det fra før? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Du kan jo lese litt her ang knirk i bmw dører og lister: http://www.detailersclub.no/forum/topic/10058-gummifornyer-til-doerpakninger/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 4000kr inkl montering? Hvor?Bilia skal ha 6000kr inkl. montering etter hard pruting og hovedsaklig pga. at jeg kjøpte bilen der. Vanlig pris var 8-9k! Bavaria Arendal Jeg fikk også høre vanlig pris på rundt 6000 kroner først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå