Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt 60 mil fra Hamar og hjem med manuellgir vil jeg absolutt påstå at dette fungerer meget bra. :)

Jeg har forsåvidt ingenting imot automat heller, men ble ganske positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i å fikse rattet (noen riper som ikke er pene) og vil heller kjøpe meg ett mer sporty ratt (m-tech rattet e.l).

Er det noen som veit om dette er en vanskelig prosedyre ? Hva trenger jeg av utstyr ?

Har aldri skrudd av rattet på en bil før, da behovet har aldri vært der, men nå føler jeg at det kanskje er påtide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå er jo ein kjempefarge til å skjule striper og slikt ja. Meget praktisk :)

Om ein skal kjøpe importert bil, gjeld då rustgarantien frå BMW? Gitt at den ikkje er importert av BMW Norge då. Ein bil som er importert er gjerne litt mindre verdt på bruktmarkedet også?

Jepp, rustgarantien gjelder i 12 år fra reg. dato (mener dette trådte i kraft sent 2004). Jeg fikk byttet bakluke på en E61 lci pga. kjent "gnisseproblem" rett under bakruta :) En operasjon som ville kostet meg nesten 2 x månedslønn...

Konge! Men seint 2004? Ikkje alle e60/e61 som er dekka av denne garantien altso??

Alle BMW-er registrert fra og med 01.01.2004 er dekka av 12 år gjennomrusningsgaranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge BMW er det nødvendigt at kode bilen til det nye rat bagefter.

Selvom man ikke skal ha ekstra funksjoner og skal bruke de originale funksjonen som standard rattet hadde ??

det er koed som har skrevet det, kopierte det fra m rattet de har:) så regner med det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantier er alltid greit ja..

Forstår meg ikke på dette med interiør.

Jeg har samme interiør selv. Jeg hadde som krav om at jeg skulle ha beige, eller brown. Fant ikke rette bilen med brown, og ville nok valg denne før beige.

Svart for meg blir utrolig kjedelig. Okay på en 911, Z4 eller 3 serie. Men på en cruiser som 5 serien ønsker jeg mer luksus følelsen.

Hvorfor er folk redde for beige. Legg inn svarte matter så blir det kanon flott.

Leather wipes og leather cleaner fra Swissvax er greit å ha dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...