ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Nope. Har ikke det gitt... Her er listen min: Order options No. Description 216 SERVOTRONIC 248 STEERING WHEEL HEATING 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 589 LT/ALY WHEELS/STAR SP. 122 W RUNFLAT 640 CAR TELEPHONE PREPARATION 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 694 PREPARATION FOR CD CHANGER 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 818 MAIN BATTERY SWITCH 842 COLD CLIMATE VERSION 845 ACOUSTIC BELT WARNING 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE 999 ORDER CONTROL FIRST DEALER CARS Har noen av de i bold noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 kan det med minus polen fungere på air bagen også?når jeg starta bilen i dag var plutselig pdc problemet borte rart. takk får svar Har og PDC problem som kommer og går. Noen som har hatt dette problemet og funnet ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Nope. Har ikke det gitt...Her er listen min: 640 CAR TELEPHONE PREPARATION Har noen av de i bold noe med saken å gjøre? Jeg vil tro denne har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg vil tro denne har noe med saken å gjøre. Spennende! Hva kan jeg evt feste på denne? Eller er kanskje noe ødelagt av tidligere eier? Samt, det krever vel kanskje også aktivering hos BMW for flerfoldige tusen kroner...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Uten at jeg har satt meg inn i det trenger du nok original bluetooth handsfree-modul, samt koding. Modulen kan nok handles for en overkommelig sum på eBay e.l.. Hvor omfattende kodingen er vet jeg ikke, men tror nok ikke det er så altformye som skal til, ettersom du har "forberedelse for telefon". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Moro! Takk takk! Jeg får høre med BMW om hva dem skal ha. Ringe litt rundt. Menne... ang "694 PREPARATION FOR CD CHANGER", er det da lagt opp kabler i hanskerommet eller liknende? Er det noen som vet om CD-skifter krever koding? Jeg har MP3 støtte i selve radioenheten, slik at jeg kan spille MP3-cder der; vil dette også da virke i en evt cd-skifter, eller støtter denne bare normale lydCD-er? OG: Er kode "663 RADIO BMW PROFESSIONAL" normalt lydanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scuirus Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Har orginale runflatdekk på bilen min, 245/40x18 tror jeg. E6 nord for Mjøsbrua har frest dekke, og de har tydligvis tenkt å la det være slik i vinter. Er et helvete av lyd og vibrasjoner å kjøre der, min nesten 20 år gamle Pajero er en drøm i forhold på samme veg. Vinterdekkene er Hakkapelita R 225/50x17, hvordan finner jeg ut om disse er runflat? Kjøpte bilen i sommer, så jeg har ikke prøvd vinterdekkene. Fulgte med jekk og reservehjul med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Noen som vet hvordan man får fjernkontrollen til å funke på orginal webasto etter batteribytte? Må den kodes på ny? Gjelder e61 2008 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Det vil stå merket på dekksiden "RFT", "Runflat" e.l. dersom det er slike dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 kan det med minus polen fungere på air bagen også?når jeg starta bilen i dag var plutselig pdc problemet borte rart. takk får svar Har og PDC problem som kommer og går. Noen som har hatt dette problemet og funnet ut av det? Det pdc problemet vil komme og gå en stund før du har det hele tiden. Det er ene sensoren din som er i ferd med å gi seg. Så du kan like greit bestille deg en ny en. Finner de på ebay i rett fargekode til halve priosen av bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Det vil stå merket på dekksiden "RFT", "Runflat" e.l. dersom det er slike dekk. Mener det står FRT (Flat Run Technology) på Nokian sine vinterdekk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 kan det med minus polen fungere på air bagen også?når jeg starta bilen i dag var plutselig pdc problemet borte rart. takk får svar Har og PDC problem som kommer og går. Noen som har hatt dette problemet og funnet ut av det? Det pdc problemet vil komme og gå en stund før du har det hele tiden. Det er ene sensoren din som er i ferd med å gi seg. Så du kan like greit bestille deg en ny en. Finner de på ebay i rett fargekode til halve priosen av bavaria. Takk for tips! De var ganske dyre på på GS, finner de på Ebay til bra pris med rett delenummer. Men med grå farge, ikke svart... Noen som har prøvd å lakkere de? Selger påstår at det går fint, men bmwfans.info sier at du ikke må finne på å lakkere de. Hva går an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ser nå ut til at denne selgeren her lakkerer til den lakken du skal ha: http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-E63 ... 2eb8b531ff -eller- http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-E63 ... 2c6033a6ae Vet ikke hvem du trenger. Prøv å sende dem en mail og hør ang lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Takk for fine linker, en av de må bli bra. Vet ikke helt hvilken plugg jeg skal ha, så må få ut en sensor for å se. Har ikke tilgang til bilen min akkurat nå, må fangeren av for å få ut en sånn sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Å lakke de der skal ikke være noe som helst problem. Du trenger bare lakkoden på bilen din og så får du laget en sprayboks. Det er vanlig lakk som er brukt på de fra fabrikken også vil eg tro. Du trenger ikke helt av med fangeren. Du må bare løsne på den på den sida sensoren sitter og dra fangeren litt ut. Lekende lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå