Kønig Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Fin bil Walkabout! Hvor har du kjøpt sideblinkene dine? Stemmer det at de er mørke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Fin bil Walkabout! Hvor har du kjøpt sideblinkene dine? Stemmer det at de er mørke? Stemmer nok det.Jeg kjøpte mine på ebay koster nesten ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Fin bil Walkabout! Hvor har du kjøpt sideblinkene dine? Stemmer det at de er mørke? Takk for det Jeg kjøpte disse på eBay. De er mørke og har LED-blink, meget fornøyd med de og enkel installering og heller ingen feilmelding. Så gjennom mailen min og fant ut hvem jeg kjøpte disse av, så legger ved linken her. Hvis du ber om at de blir sendt som "low value" så slipper du moms og toll på disse også. http://www.ebay.com/itm/BMW-E60-E61-SMO ... 3409wt_905 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Problemet med LED-blinklys er at de lyser bittelitt hver gang bilen låses opp grunnet pæresjekk. Det er ingen annen måte å unngå dette enn å kode vekk pæresjekken. Noen synes dette ser stilig ut, så da er det jo greit nok. Jeg endte opp med vanlige sotede blinlys grunnet denne, men det var veldig vanskelig å finne, da nesten alt som finnes er LED: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Så vidt jeg vet vil ikke blinklysene flimre i starten pga pæresjekk. Jeg prøvde med LED i mine frontblinklys og disse blinket ikke slik coronaringene med ettermontert LED gjør. Ulempen er imidlertid at bilen i enkelte tilfeller tror pærer er gått slik at den blinker hurtig - som om en pære er gått. Jeg leter etter 5-6w BAU15S som kan brukes i blinklyset foran og så montere LED sideblinklys. LED blink ser så ufattelig mye bedre ut enn halogen.. Spesielt når LCI har LED i blinklysene bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Jeg har ikke testet selv, men av det jeg har lest rundt på andre forum er det det som går igjen. Det er ingen som har opplevd LED-sideblinklys som ikke flimrer ved opplåsning. Jeg er enig i at det ser utrolig mye penere ut med LED-sideblinklys, men da må noen lage noen som ikke flimrer først for min del. Synes det blir litt dumt å fjerne pæresjekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Dersom det er tilfellet for sideblinklysene er det jo faktisk mulig å kjøpe motstander og kjøpe løse BMW kontakter og pin'er slik at man ikke foretar noen inngrep på det originale ledningsnettet.. Litt værre med blinklysene foran, men da er man avhengig av kraftige nok pærer (5-6w) med innebygd motstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 En motstand vil nok ikke løse problemet. Jeg vil tro LED-sideblinklysene allerede har dette også. Problemet er at lyset blir skrudd på noen millisekund når bilen låses opp for å sjekke at det er forbindelse. En vanlig halogenpære tenner for tregt til at man ser noe lys, mens en LED-pære tennes med en gang, som igjen forårsaker denne blinkingen. Mulig en liten kondensator kunne fikset dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir E61 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hei !!! Noen her som veit hvor man kan kjøpe svart grill t E61 2008 M Sport?? Ringte til GS men de hadde ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hei !!! Noen her som veit hvor man kan kjøpe svart grill t E61 2008 M Sport?? Ringte til GS men de hadde ikke! https://www.koed.dk/ http://www.schmiedmann.no/5_serie/E61LC ... .htm#14055 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Alle som selger originale BMW-deler selger dette. Delenummer 51 71 2 155 446 og 51 71 2 155 447. Om du oppgir disse til GS vil de nok plutselig ha de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hei! Er det skadelig for drvverket å senke bilen? Har ein 530XDAT M 08, tenker på langsiktige slitasjer som øker ved senking?? Mistenker at bilen min er senket, men har bare hatt bilen 1 uke og har ikkje sammenlignet med andre biler. Noen som har erfaring med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Selvfølgelig er det ikke skadelig. Ikke i den grad en normal bil kan senkes. I ekstreme tilfeller kan det gå ut over drivledd osv, men det trenger ikke du å tenke på. Du har jo M pakken så din er litt lavere enn vanlige utgaver. Men det er jo bare å jekke bilen opp å se på fjærene. 4 hjulskontroll kan være lurt å ta etter senking. e60 eller e61? OddaBMW? Fra Odda du? Ragden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hei Mr. Ragde!! Det er nok den eldste Mr. Bakke her ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hei! Er det skadelig for drvverket å senke bilen? Har ein 530XDAT M 08, tenker på langsiktige slitasjer som øker ved senking?? Mistenker at bilen min er senket, men har bare hatt bilen 1 uke og har ikkje sammenlignet med andre biler. Noen som har erfaring med dette?? Mål fra senter felg og opp til hjulbue (rett opp) på bilen din så kan jeg sjekke min i morgen. Min er høyere foran enn bak, noe som er litt kjipern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå