Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Her ser du hele kobingsskjemaet til denne bryteren, og luken forøvrig. Jeg tviler igrunn på at dette har noe med modulen å gjøre, sikker på det ikke er bryteren som tuller? Det er ikke helt uvanlig. Hvis ikke ville jeg sjekket opp om det er kabelbrudd i gjennomføringen til luken.

Hvis du fortsatt vil se på modulen, så ligger den bak hanskerommet, her.

Jeg har bytta bryteren i dag, den kan virke 8-10 trykk etterhverandre også blir den død, for så plutslig virke noen ganger igjen, dette skjer uten at jeg rører luken, så syntes det er rart hvis det er kabelbrudd, men vet jo ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag blir det montering av svarte nyrer og nytt deksel på rattet ! :-)

var innom gs igår å kjøpte motor olje til oljeskift om 6000km . 169,- pr liter for orginal bmw 0w-40 er vell billig? ble 1100 for 6 liter olje + oljefilter. ( tror olja kosta 360,- pr liter egentlig)

Eidt: og vips så var dice rds usb pro bestilt! Kan legge inn en guide for montering når jeg får den. Kjekt for de som ikke har facelift som vil ha usb kontakt i bilen :) 1200,- levert på døra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag blir det montering av svarte nyrer og nytt deksel på rattet ! :-)

var innom gs igår å kjøpte motor olje til oljeskift om 6000km . 169,- pr liter for orginal bmw 0w-40 er vell billig? ble 1100 for 6 liter olje + oljefilter. ( tror olja kosta 360,- pr liter egentlig)

Eidt: og vips så var dice rds usb pro bestilt! Kan legge inn en guide for montering når jeg får den. Kjekt for de som ikke har facelift som vil ha usb kontakt i bilen :) 1200,- levert på døra !

LINK? MÅ VEL INN OG PROGRAMERESE OM DÅ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en ny bimmer i familien. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32691657

Sto mellom den og en med mtech, kvitt interiør og var godt noen 1000km mer. Men det ble den grunnet interiøret i m-sporten var slitt og det var svarte inngrodde flekker som forhandleren ikkje hadde klart å fått vekk.

Kommer nok ut på ZZ skilter og så vil det bli montert LED i ringene, grøft og skilt, så kanskje det blir invistert i m-sport opptikk senere. Er brodern som har handla seg bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag blir det montering av svarte nyrer og nytt deksel på rattet ! :-)

var innom gs igår å kjøpte motor olje til oljeskift om 6000km . 169,- pr liter for orginal bmw 0w-40 er vell billig? ble 1100 for 6 liter olje + oljefilter. ( tror olja kosta 360,- pr liter egentlig)

Eidt: og vips så var dice rds usb pro bestilt! Kan legge inn en guide for montering når jeg får den. Kjekt for de som ikke har facelift som vil ha usb kontakt i bilen :) 1200,- levert på døra !

LINK? MÅ VEL INN OG PROGRAMERESE OM DÅ?

ebay.com ;) tviler jeg på, iogmed at den kobles inn på antennekabelen. og idriven får den inn som en radiokanal siden den er på antenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag blir det montering av svarte nyrer og nytt deksel på rattet ! :-)

var innom gs igår å kjøpte motor olje til oljeskift om 6000km . 169,- pr liter for orginal bmw 0w-40 er vell billig? ble 1100 for 6 liter olje + oljefilter. ( tror olja kosta 360,- pr liter egentlig)

Eidt: og vips så var dice rds usb pro bestilt! Kan legge inn en guide for montering når jeg får den. Kjekt for de som ikke har facelift som vil ha usb kontakt i bilen :) 1200,- levert på døra !

LINK? MÅ VEL INN OG PROGRAMERESE OM DÅ?

ebay.com ;) tviler jeg på, iogmed at den kobles inn på antennekabelen. og idriven får den inn som en radiokanal siden den er på antenna.

blir ikke det kjempe crappy kvalitet då? men innterisant vist lyden blir bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om bakluker:

På min forrige E61 fikk jeg rustbobler under listverket mellom glass og luke. Reparert på garanti, no problem.

Men nå vil jeg gjerne unngå dette på mitt 525XD, og følger med litt. Jeg ser at det ligger godt med grums bak listverket, og vil gjerne gjøre det skikkelig rent og tørke godt ut. Men da må listene av. Noen som har en kjapp beskrivelse av fremgangsmåte for å fjerne listverket? Finner det sikkert ut selv med litt priking men hvis noen har oppskriften klar er det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å løfte opp gummien litt og dra over med en fuktig q-tips. Hadde en repp på min også på garanti. Hver vask drar jeg over med en q-tips, så er jeg sikker på at det er rent der.

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...