Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Adaptive lykter er seriøst avhengighetsskapende... :)

Skal hente en bil med komfortstoler med aktiv ryggstøtte neste uke. Er det noen som har prøvd det og kan si litt om hvordan det fungerer og hva slags effekt det har?

Tror du kommer langt med litt maskinpolering Larsrangoy. Evt kan du prøve med litt SwissVax Mechanical Paint repair og Meguiars ScratchX om du vil prøve litt for hånd først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp att dekket har punktert etter montering av 20" på min e60 ?

har ikke sånn som måler dekk trykket orginalt mener eg.. tror det er vibrasjionen som utløste dette pga manglet sentrerings ringer foran!!! får ikke vekk varsellampen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om disse versus de klassiske M5-felgene i sort? Har skadet bilen stygt i går (vannplaning, felger smaret, tok alt av forstillig i en murkant, mange uker på verksted) så trenger nye felger.

35ykqsagagjch1hv3arh.jpg

9x19" og 10x19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke nullstille dekktrykket i iDriven?

Har ikke det i menyen tror eg, hvordan går eg inn i IDRIVE??

Hvorfor tror du at du får opp punktert dekk, viss du ikke har slikt i menyen?

Helt utrolig at du kan sitte forran PCen og trykke, og måtte vente i flere timer på svar. I steden for å sette deg i bilen og trykke i max 5 min, så har du trykket gjennom hele Idriven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke nullstille dekktrykket i iDriven?

Har ikke det i menyen tror eg, hvordan går eg inn i IDRIVE??

Hvorfor tror du at du får opp punktert dekk, viss du ikke har slikt i menyen?

Helt utrolig at du kan sitte forran PCen og trykke, og måtte vente i flere timer på svar. I steden for å sette deg i bilen og trykke i max 5 min, så har du trykket gjennom hele Idriven.

RO DEG NED FIDEL CASTRO!!!

har trykket gjennom hele menyen, men er det en skjult meny en plass det eg lure på?

har ikke dekktrykk kontroll i utstyrslisten min eller runflat osv

har og søkt i google med å holde inne kanppeni instrumentet men det funket ikke heller.

bare spør her for eg har andre ting som er mer prioritert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke nulstille noe dekk trykk i menyen NEI!!! har ikke det utstyret på bilen

forstår ikke du det FIDEL CASTRO??

Men har tydligvis noe i varslingsystemet om att eg har punktert å eg vil tro det har med vibrasjonen å gjøre grunnet manglende sentering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ganke meget.

En av de tingene jeg forstår, er at du ikke vet hvordan du går inn i Idrive menyen. Noe du selv har skrevet like over her.

En annen ting jeg ikke skal si min mening om, er at du kjører rundt med felger uten sentreringsring i felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja hvordan kommer du inn i IDRIVEN? sitter å leser instruksjonboken no.

Kjøre aldri rundt uten sentreringsringer men fikk felgene i dag uten ringer :(

å måtte bare prøve den en tur

kan du forklare meg hvordan du går inn i IDRIVEN? REGNER MED DET IKKE ER DEN VANLIGE MENYEN SOM DU BRUKER meny knappen for å bruke?

casp lokken henger her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...