Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

jesus ogis!

du må ro ned ett par hakk med den caps locken din, ellers vil du ikke få svaret du ønsker.

det tar deg kun 3 min i i-drive for å finne det du var ute etter :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Får stadig feilmelding på wear indikator på bremsene på min 08 E61. Det er nye klosser og skiver fremme, men ser noe slitt ut bak. Verkstedet sier det er mye igjen bak før klossene er utslitt, men eg synest det ser lite ut.

Så spørsmålet mitt er kor mye belegg det er igjen på klossene når wear indikator varsler for service. Dette er ein garantisak for verkstedet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stress å ta av listene rundt rundt rutene? har en plan om å bytte til shadow line lister etterhvert

Veldig lite stress, til og med jeg klarte det. Du kan vurdere å foliere listene også, det koster 10% av prisen.

Vipp av de nederste listene først, så drar du av gummilistene på oversiden og napper av listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide å avslutte denne tråden. Den er rett og slett blitt for lang.

Når jeg søker på et problem så får jeg av og til bare opp denne tråden. Det er ikke vanskelig å forstå at å lese gjennom 204 sider blir litt mye.

Dere som har et problem med e60/e61, ta heller og lag et eget emne. Da blir det lettere for alle i etterkant å søke opp og finne opplysningen om akkurat denne feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes tråden har fungert utmerket, og da jeg har søkt om div har jeg funnet det rimelig fort i denne tråden.

Men ja, jeg ser problemet. Over 200 sider er mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...