Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

100 laken faktisk....uff da, kjedelig ass....

Jeg har heldigvis garanti, håper at den dekker det. ;)

Jeg kunne sluppet unna med ca70000kr i deler og arbeid! Men valgte selv å få ny motor! Min var utenfor garanti:( Håper at hvis det er det samme som feiler din bil at du får det dekket!! Jeg hadde en dårlig injector som pøste på med diesel og vannet ut oljen som igjen førte til totalhavari! Merket forøvrig ingenting på bilen før den laget myyye ulyder!

Et godt poeng her er at en bør bli finkere til å peile olja. Gjøres dette hver uke vil en mest sannsynlig unngå slike havarier.

Synes det var sykt dyrt..motoren koster ikke all verden og jobben er meget enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det og få ut gitteret i m Fangeren i front? Tenkte og få den lakkert opp

Hvis du finner ut av det så vil jeg gjerne vite det. Jeg må ut med denne selv.

Morten

Tittet raskt på det ser ut som den må innover og tas ut var bare klips som holdt den, skal lakke det jeg har begynt på først så skal jeg se nærmere på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det og få ut gitteret i m Fangeren i front? Tenkte og få den lakkert opp

Hvis du finner ut av det så vil jeg gjerne vite det. Jeg må ut med denne selv.

Morten

Tittet raskt på det ser ut som den må innover og tas ut var bare klips som holdt den, skal lakke det jeg har begynt på først så skal jeg se nærmere på det

Oki. Så vi må av med front fangeren? Jeg må også ut med tåkelyset og bytte dette.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang AC så gå inn på idrive menyen og inn på clima. Der kan du justere opp og ned på varme og kulde.

kjører 40 pund på mine dekk.

japp..har hvert der,, setter dein på kaldt men funker dårlig

40 pund.. skal se på det i morgen..tnx

fikk til dekkene..tror jeg.. nulla ut i I drive..

Det må gjøres i I-driven hver gang du fyller luft og skifter dekk :)

Men på mye småkjøring er det ikke sikkert at du får beskjed om at dekkene har seget luft, til og fra jobb 15 min hver dag. Så det lønne seg og sjekke trykket innemellom likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig et godt svar!

Luka ser ut som det er av og på for klima inn i boksen?

Mulighet til tlf... Nja.. Vår har mottak for telefon holder. Ikke tatt den ut, men ser veldig likt ut. Kan ta en titt i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Ja det kan godt hende, men dette er kun den ene framlykta til venstre.. Den til høyre der fungerer alt som det skal og det er jo litt rart?

Hei.

Min far har handlet seg e61 530d for liten stund siden. Er så langt veldig fornøyd med bilen, men er par ting jeg lurer på.

Det ledlyset så kalt "øyelokk" på frontlykten. Det hender det kommer og går, noen ganger lyset det og andre ganger ikke? det rare er at det kommer og går :P noen som vet hva dette kommer av? må man bytte hele lykten eller er det en mulighet til å fiske dette? når "øyelokket" ikke lyset så lyser kun 2-3 av di diodene.. så det er vel totalt 4-5? som skal lyse.

Så kommer det andre spørsmålet.

Denne bilen har såkalt lyspakke. Å det ene lyset som skal lyse ned på håndtaket på innsiden av døra .. lyser ikke? men alle di andre lyser rundt om kring i bilen så klart :) er det mulig å skifte ut denne pæren?

Ble litt mye skriving her, men håper på et svar fra dere her på forumet :)

Mvh. vegard

Din far har sikkert satt lys bryteren i Auto, dvs helt til venstre.

Er det nok lys ute vil kun angle eyes lyse (de ringene). Er det litt mørkere går xenon lysene på, og samtidig de LED lysene fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ny her på forumet.

Har trålet gjennom alle 233 sidene for å forberede meg på hva jeg kan vente meg når vår "nye" bil kommer. En 09-mod 525DAT. Men det er en ting jeg ikke har helt skjønt, hva er forskjellen på en facelift og en lci? Samtidig kan kanskje noen her inne finne komplett utstyrsliste ut ifra vin-nummeret som er: WBAPX51070C141939

Så, da er det vel bare å kjøpe inn nye ledninger, slik at jeg er forberedt når ledningene i bakluken går til helv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...