Otis Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Det er jo ikke bare å pøse på med teorier heller da. Har du tatt en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 heisann - har et spørsmål anng speil på E61. Er det mulig å "legge" inn speilene med nøkkelen? har prøvd å holde "låse" knappen nede over tid, men skjer ikke noe - har heller ikke funnet noe i Idrive, er dette noe som kan aktiveres med P.A soft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Så lenge du har el. innfellbare speil så kan dette kodes ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 ok, fant P.a soft meny -der står det under mirror, kan det være dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Kan kodes med NCS KGM: BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL (fold up mirrors on holding close button remote) aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dnracing Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Hey, handla en 525d 08... Den ene lykta( oransje øyenbrynet) lyser svakt i 3 dioder.. Noen som vet prob? Den er og fuktig i "stripa". Pm hadde vert ønskelig.. På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Fuktskade. Må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dnracing Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Må hele lykta byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Hey, handla en 525d 08... Den ene lykta( oransje øyenbrynet) lyser svakt i 3 dioder.. Noen som vet prob? Den er og fuktig i "stripa". Pm hadde vert ønskelig.. På forhånd takk:) Typisk skade som er på mange E60/E61 grunna folk bruker for mye makt når dem lukker panseret, så kommer det pitte små sprikker som fukt trenger inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Er girkassa lik i 525xd og 530xd e61 facelift? Ser effekten blir ganske lik ved omprogrammering. Lurte bare på hvilken bil det er lurt og gå for? Mvh roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har en 520d 2007 e-61! I går begynte glassruten som kan åpnes bak og kødde seg! Når jeg starter bilen så åpner den seg, og jeg må bak og lukke den! Men det hender også at den åpner seg når jeg setter den i revers:-0 !? Noen som har hatt samme problem? Ser ut til at det er bare selve ruten som kødder seg og ikke hele bakluken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Hmm... Antenneforsterkeren min er helt tørr og fin... Men ingen nøkler eller comfort access fungerer Kan det også være kabelbrudd? Andre som har hatt slik problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har en 520d 2007 e-61! I går begynte glassruten som kan åpnes bak og kødde seg! Når jeg starter bilen så åpner den seg, og jeg må bak og lukke den! Men det hender også at den åpner seg når jeg setter den i revers:-0 !? Noen som har hatt samme problem? Ser ut til at det er bare selve ruten som kødder seg og ikke hele bakluken.... Det er nok microbryteren på bakruten som kødder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har en 520d 2007 e-61! I går begynte glassruten som kan åpnes bak og kødde seg! Når jeg starter bilen så åpner den seg, og jeg må bak og lukke den! Men det hender også at den åpner seg når jeg setter den i revers:-0 !? Noen som har hatt samme problem? Ser ut til at det er bare selve ruten som kødder seg og ikke hele bakluken.... Det er nok microbryteren på bakruten som kødder. Ok! Vet du om det er kostbart og reparere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Hmm... Antenneforsterkeren min er helt tørr og fin... Men ingen nøkler eller comfort access fungerer Kan det også være kabelbrudd? Andre som har hatt slik problem? Har hatt begge problemene. Først kabelbrudd, så forsterkeren. Enkleste er å låne en forsterker (hvis du har mulighet for det), og prøve. Mest sannsynlig er det kabelbrudd, og det er det billigste å reparere hvis du gjør det selv, vel å merke... Kabelskinne nummer tre fra venstre sett bak fra bilen (på høyre side med glassluka åpen) Hvis det var en E61 du hadde. Antenneforsterkeren (diversity antenna) kjøpte jeg brukt på ebay for 1000,- inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå