Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hey, handla en 525d 08... Den ene lykta( oransje øyenbrynet) lyser svakt i 3 dioder.. Noen som vet prob? Den er og fuktig i "stripa". Pm hadde vert ønskelig.. På forhånd takk:)

Typisk skade som er på mange E60/E61 grunna folk bruker for mye makt når dem lukker panseret, så kommer det pitte små sprikker som fukt trenger inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 520d 2007 e-61! I går begynte glassruten som kan åpnes bak og kødde seg! Når jeg starter bilen så åpner den seg, og jeg må bak og lukke den! Men det hender også at den åpner seg når jeg setter den i revers:-0 !? Noen som har hatt samme problem? Ser ut til at det er bare selve ruten som kødder seg og ikke hele bakluken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 520d 2007 e-61! I går begynte glassruten som kan åpnes bak og kødde seg! Når jeg starter bilen så åpner den seg, og jeg må bak og lukke den! Men det hender også at den åpner seg når jeg setter den i revers:-0 !? Noen som har hatt samme problem? Ser ut til at det er bare selve ruten som kødder seg og ikke hele bakluken....

Det er nok microbryteren på bakruten som kødder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 520d 2007 e-61! I går begynte glassruten som kan åpnes bak og kødde seg! Når jeg starter bilen så åpner den seg, og jeg må bak og lukke den! Men det hender også at den åpner seg når jeg setter den i revers:-0 !? Noen som har hatt samme problem? Ser ut til at det er bare selve ruten som kødder seg og ikke hele bakluken....

Det er nok microbryteren på bakruten som kødder.

Ok! Vet du om det er kostbart og reparere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Antenneforsterkeren min er helt tørr og fin... Men ingen nøkler eller comfort access fungerer :( Kan det også være kabelbrudd? Andre som har hatt slik problem?

Har hatt begge problemene. Først kabelbrudd, så forsterkeren. Enkleste er å låne en forsterker (hvis du har mulighet for det), og prøve. Mest sannsynlig er det kabelbrudd, og det er det billigste å reparere hvis du gjør det selv, vel å merke... Kabelskinne nummer tre fra venstre sett bak fra bilen (på høyre side med glassluka åpen) Hvis det var en E61 du hadde. Antenneforsterkeren (diversity antenna) kjøpte jeg brukt på ebay for 1000,- inkl frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...