Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Er det jeg begynner å lurer litt på selv her, men må vel begynne med en aldri så liten demontering for å finne ut det regner jeg med.

Mener å huske det stod Logic 7 i salgsannonsen på bilen da den stod til salgs i Tyskland, selv om det ikke beviser en dritt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Logic7 skal du ha en meny der du kan justere en god del ting som en ikke kan med standard eller Hi-Fi-anlegget. Jeg har ikke dette selv, så vet ikke helt hva du skal se etter, men det finne du sikkert en eller annen plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg begynner å lurer litt på selv her, men må vel begynne med en aldri så liten demontering for å finne ut det regner jeg med.

Mener å huske det stod Logic 7 i salgsannonsen på bilen da den stod til salgs i Tyskland, selv om det ikke beviser en dritt :lol:

Jeg har 752 Individual audio system på min, og under "Tone" har jeg equalizer. Vil tro det er tilsvarende på Logic 7, og at denne menyen muligens ikke er der med standard hifi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også starte med å se om du har høytallere i bakdørene. Har bilen dette har du Logic7. Har bilen aluminiumsrammer rundt høytallerene har du Individual audio system.begge systemene har tilvalg som equalizer og surround.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utstyrslisten på bilen, med koder og det hele. Noen som vet hvir jeg kan finne ut hva de forskjellige utstyrspakkene er?

Lurer blant annet på antall høyttalere, og kvalitet på forsterker/anlegg i bilen. Har koden "S676A hifi" på lista, men hva betyr den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utstyrslisten på bilen, med koder og det hele. Noen som vet hvir jeg kan finne ut hva de forskjellige utstyrspakkene er?

Lurer blant annet på antall høyttalere, og kvalitet på forsterker/anlegg i bilen. Har koden "S676A hifi" på lista, men hva betyr den?

Sjekk denne linken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet hovedtermostaten på 530d'n. Før jeg skiftet lå den på ca 66 grader med utetemperatur rundt -2. Nå ligger den rundt 94 grader :) Bonusen er at den bruker mindre diesel og

Min ligger også på under 70 grader nå. Blir skifte av termostat på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet hovedtermostaten på 530d'n. Før jeg skiftet lå den på ca 66 grader med utetemperatur rundt -2. Nå ligger den rundt 94 grader :) Bonusen er at den bruker mindre diesel og

Min ligger også på under 70 grader nå. Blir skifte av termostat på tirsdag.

Litt trangt å komme til. Hvis du har egr kjøler må du løse denne, og vri den til siden.

Tok og av slangen som kommer for sjekke sot i egr ventilen. Passe på at den sitter skikkelig før testkjører. Det gjorde ikke jeg med det resultatet at den hoppet av med et brak! Resultat: ganske dau bil og "increased emission" i idriven. Måtte slette feilen med pc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet hovedtermostaten på 530d'n. Før jeg skiftet lå den på ca 66 grader med utetemperatur rundt -2. Nå ligger den rundt 94 grader :) Bonusen er at den bruker mindre diesel og

Hva var utetemperaturen når du fikk 94 grader, og i hvilken hastighet/turtall var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet hovedtermostaten på 530d'n. Før jeg skiftet lå den på ca 66 grader med utetemperatur rundt -2. Nå ligger den rundt 94 grader :) Bonusen er at den bruker mindre diesel og

Hva var utetemperaturen når du fikk 94 grader, og i hvilken hastighet/turtall var dette?

Utetemperaturen var ca -1, 60km/t, mellom 1000 og 1500 rpm. Mistenker at tempen går noen grader opp ved regenerering av dpf. Lå på 98 grader en liten stund når dette skjedde, og ned igjen på 90-92 i 100km/t på motorvei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter å ha kjørt inn i ei snøfonn så er det eine tåkelyset knekt i innfestningen og dyttet inn bak støtfangeren ( M-sport)

Så lurer jeg på om noen her på forumet har erfaring fra uorginale lykter (ebay) kontra org. lykter med tanke på passform og holdbarhet på glasset.

Det er fint med lav bil, men veldig upraktisk på ubrøytet vei.......... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...