caaatooo Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Er du i Oslo om dagen, caaatooo? Ja det er forferdelig surt, mendet er ikke så galt at felgen må kastes. Jeg skal imidlertid slenge på en av 16" som fulgte med bilen slik at dette sykkelhjulet av en 135/17 kan plasseres i garasjen.. Litt forskjell fra 285, bilder kommer! Nei, men jeg har solgt 5'ern til Oslo... Var i Oslo forrige lørdag å hentet meg "ny" bil, dog ikke BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Så der ja.. Jeg vet ikke om jeg skal kondolere eller gratulere med salg? Hva vil du nå ende opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Så der ja.. Jeg vet ikke om jeg skal kondolere eller gratulere med salg? Hva vil du nå ende opp med? Sender deg en PM, så slipper vi OT i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Ja det blir ny bil neste år.. Orker ikke ha gammel bil, bare problemer.. Idag punkterte jeg den ene 20" felgen så den fikk skikkelig rævkjørt seg.. Så nå må den rettes ettersom Toora felger nå er vanskelig å få tak i.. Fornuftig tankegang! Blir spennende nye 5 serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Så der ja.. Jeg vet ikke om jeg skal kondolere eller gratulere med salg? Hva vil du nå ende opp med? Sender deg en PM, så slipper vi OT i tråden Fryktelig nyskjerrig på hva du kjøpte deg tilbake, Caaatooo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Noen som vet hva denne *varsel trekanten* betyr?? den er der heletiden. Vet jeg har feil på PDC,men er det derfor den tingen er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foxhotel Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 den lyser ved feil, ved flere kan du toggle med check knappen på computeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Så der ja.. Jeg vet ikke om jeg skal kondolere eller gratulere med salg? Hva vil du nå ende opp med? Sender deg en PM, så slipper vi OT i tråden Fryktelig nyskjerrig på hva du kjøpte deg tilbake, Caaatooo? Valget endte på en bil som ikke en blå-hvit, nemlig en 2007 modell Mercedes CLS 320 CDI... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 den lyser ved feil, ved flere kan du toggle med check knappen på computeren hvordan skjekker jeg om det er flere feil? så den trekanten er p.g.a PDC? hvis jeg trykker på CHECK ved blinklysknappen så bare bytter jeg fra temp. & klokke til dato,mnd & årstall i speedometeret. Når jeg starter bilen kommer det kun opp PDC feil, vet at en sensor er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Trykk ned I-drive knappen og sjekk feilmeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 jeg satt bilen i park og holdt inne CHECK knappen, da kom det opp CHECKING ON, no fults. men noen som vet hvor mye BMW tar fo å fikse en rygge sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 jeg satt bilen i park og holdt inne CHECK knappen, da kom det opp CHECKING ON, no fults.men noen som vet hvor mye BMW tar fo å fikse en rygge sensor? Sensoren er vel en tusen lapp. Må den vel kanskje lakkes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M-Sport Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Som fersk eier av en (NYDELIG.. hehe) Bmw 530Dat E61 så har jeg en del spørsmål jeg håper noen her vet : 1: Hartge senkesett er vel "Kongen av haugen" på Bmw, lurer da på om noen vet prisen på ett sett? Eller evnt prisliste no sted på nett? 2: Når bilen senkes, er det kun omprogrammering bak på bilen? eller er det fjærskifte der også? Sett noen har skrivi om ett stag?? Her er bilen jeg har tenkt å montere det på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Får vel henge meg på tråden her jeg å for å følge med litt.... Har nemlig overtalt min far til å handle bmw igjen Denne gangen blir det en 07/08 E61 530dat med 235hk/500nm Går alt etter planen så hentes den imorgen hos forhandler Legger med noen teasere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Har noen spm. her: 1. Noen som har/vet om en guide til å ta av listene inni bilen? mener da lister på dashbord osv. 2. Noen som vet hvor jeg finner LED baklyter med sidemarkeringslys? sånn som på nyere E60/E61. 3. Går det ant og oppdatere softwaren på bilen? i kjøre computeren og slikt? evt. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå