Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

1: Hartge senkesett er vel "Kongen av haugen" på Bmw, lurer da på om noen vet prisen på ett sett? Eller evnt prisliste no sted på nett?

2: Når bilen senkes, er det kun omprogrammering bak på bilen? eller er det fjærskifte der også? Sett noen har skrivi om ett stag??

1: Ja, Hartge er kvalitet og anbefales virkelig. Fjærene er av svært god kvalitet og service fra både Hartge og forhandler i ettertid er verdt å betale ekstra for. Prisen er vel 4000-5000kr for fjærene + stag.

2: Det er ikke fjærer bak. Man fjerner det gamle staget og monterer Hartge staget fra nivåreguleringa til bærebroa. Da senkes bilen automatisk bak. Stagene er en del kortere enn de orignale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spm. her:

1. Noen som har/vet om en guide til å ta av listene inni bilen? mener da lister på dashbord osv.

2. Noen som vet hvor jeg finner LED baklyter med sidemarkeringslys? sånn som på nyere E60/E61.

3. Går det ant og oppdatere softwaren på bilen? i i-driven?

evt. Hvordan?

ingen?:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. De er klipset fast. Bare å ta tak i sidene og få de ut av klipsene.

2. GS, Koed, Schmiedmann, BMW!

3. BMW verksted

;)

takker:)

Men software oppdatering,hva for jeg av det? asså blir det noen forandringer i computeren? pris ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, har en e61 som har fått et problem med fjernbetjeningen av sentrallås og el.bakluke, har byttet antennesignalforsterker,sjekket alle nøkler og sikringer uten jeg har blitt noe klokere. Noen som har noen ideer/tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - har søkt opp og ned på forumene her, men finner ingen poster som ser ut til å beskrive problemet mitt: Under ulike kjøreforhold (fart, underlag, svingutslag osv) kjenner jeg fra tid til annen en dunking/klikking i rattet. Virker ikke som om det er noen form for dødgang el, og lyden er muligens noe mer tydelig ved lave hastigheter når jeg tenker meg om... Noen som har en anelse om hva dette kan være????? Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut ifra at det ikke er plass til batteriet fram i min 520d, så da ligger det bakerst til høyre i bagasjerommet? Ikke under baksetet?

Kanskje det ligger i hanskerommet. Det er vel bare og lette på dekselet bak å se? Instruksjonsboken står det sikkert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bytte til hvite led pærer i EA lysene.

Noen her som har gjort det før? er det knot å få det til?

Litt trangt, men det er ganske kurrant ellers. På E91, må man av med hjulet. montere fra innerskjerm.

E60 er jeg ganske sikker på at jeg tok det fra motorrommet.

Det er helt sikkert en DYI visst du søker på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...