Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har søkt rundt hele forumet for å finne svar på dette, men prøver her; Hvor mye er det igjen av en 08/09/10 520 når den har gått 140-160kkm ved oppfølgning av servicer? Har hørt rykter om foringer som blir slitne, knirk og knark osv. Hva med motor o.l.?

Håper, og takker for svar.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begynt å knirke i en (foring?) bak hos meg nå, Dvd'n til navien spinner rundt selv om ikke bilen er igang, den vil heller ikke komme ut når jeg trykker på eject knappen, klunkelyder når jeg snurt rattet fra en side til den andre.. Satser på alt bare er bagateller :-) men fy fabian for en digg bil, nyter hvert sekund i den :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 20mm.

Jeg trodde M sport var senket 30mm fra fabrikk jeg. Tar jeg feil da? :)

M-sportsunderstell senket 15mm. :)

Mener at når fattern kjøpte sin E60 med det, sa selgeren at den var senket 30mm fra fabrikk. Men er jo en stor mulighet for at selgeren tok feil, han var ikke den som fulgte med mest på utstyrlista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er begynt å knirke i en (foring?) bak hos meg nå, Dvd'n til navien spinner rundt selv om ikke bilen er igang, den vil heller ikke komme ut når jeg trykker på eject knappen, klunkelyder når jeg snurt rattet fra en side til den andre.. Satser på alt bare er bagateller :-) men fy fabian for en digg bil, nyter hvert sekund i den :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Nyter sjæl ass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper jeg å senke den da.. Skal ha på 305/25-20" og 245/30-20"

Går 305 på? Kjører 285 og fikk beskjed på forumet her at 295 var Max på E61 da jeg kjøpte mine.

15mm som Saltkjelen sier.

Til dere som har senka: hvordan er det å få godkjent senk med nivåregulering bak? Noen som har hatt problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...