Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Noen som har gjort slik med bakluka? Ja, jeg. Det er min film. Ja og hva gjorde du? Byttet gassdemperne til noen som er sterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Litt mer omfattende enn som så. Står endel i tråden om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ja det er klart.. Har ikke lyst til å sende meg en link til der du kjøpte iDriven din? Jeg har el-åpning av bakluke + softclose da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Da trur eg eg har fått brudd i ledningen til bak luka. Begynte med att eg fikk dålig dekning på radioen, så begynte bakluka å nekte å gå opp å igjen, å viskeren er begynt å stoppe på feile plasser..Noen som har noen tips til framgangsmåte for å fikse d? Hadde vært kjekt å vite ja.. Her er en DIY https://docs.google.com/uc?export=downl ... U2NTA3ZWFj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Har ikke lyst til å sende meg en link til der du kjøpte iDriven din? www.ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Da trur eg eg har fått brudd i ledningen til bak luka. Begynte med att eg fikk dålig dekning på radioen, så begynte bakluka å nekte å gå opp å igjen, å viskeren er begynt å stoppe på feile plasser..Noen som har noen tips til framgangsmåte for å fikse d? Hadde vært kjekt å vite ja.. Her er en DIY https://docs.google.com/uc?export=downl ... U2NTA3ZWFj mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 finnes d noe form for rep sett til ledningene i bakluka, å få kjøpt så man kan få ledninger med di rette fargene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 finnes d noe form for rep sett til ledningene i bakluka, å få kjøpt så man kan få ledninger med di rette fargene?? http://www.ebay.com/itm/BMW-5-SERIES-E6 ... 2c6d87f3ec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Min E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Min E61[ Bilde ] Den såg flott ut Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Den var fin Elaoken. Kan jeg kjøpe hvilken som helst combox på ebay pluss dette ledningsnettet og koble det opp mot ccc? http://www.ebay.com/itm/Umrust-Set-BMW- ... 5d3a29f72b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Du skal kjøpe combox media. Denne har delenummer som slutter på 160. Når det gjelder dette kabelsettet, så ser det ut til at du må klippe og lime noe jeg definitivt ikke hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Combox kan ikke kombineres med CCC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Min E61[ Bilde ] Meget stilig, du får lage en bildetråd. Har bestilt samme felgene, men i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå