Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

E60 eksperter, vær hilset! Hva mener dere om denne bilen? Har generelt lite peiling på E60-serien bortsett fra at jeg vet at jeg har lyst på det. Er dette den "gamle" motoren?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41706665

Den har gammel girspak, betyr ikke det at det er gammel girkasse og motor da? :-k Det får noen som har peiling avklare.. Jeg synes egentlig den var stivt priset i forholdt til utstyr før jeg så girspaken, men den lave kmstanden er veldig viktig for noen vet jeg..

Jeg har hørt mye bra om bilene Motornova selger generelt. Ofte biler i mye dyrere prisklasser enn dette. Legger til at de er forholdsvis nyoppstartet og er et enkeltmannsforetak, så regnskapene er ikke tilgjengelige. Slikt liker jeg dårlig, men er bilen bra og fri for heftelser så hvorfor bry seg..

Trodde facelift betydde facelift-motor også, men det gjør et altså ikke? I følgte Mekonomen får jeg opp dette:

Motorkode: M47-TU2D20/M47-TUD20

Motoreffekt: 110

Girkula var jeg klar over, men jeg trodde bare at forskjellen på girkulene var utseende. Så da er denne bilen for gammel for meg, egentlig... Søren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler med OEM Xenon SKAL ha lyktespyler etter lov.

Dersom det ikke står i utstyrslista di, har du manuell justering av lyshøyde inne på lysbryteren? sånn 0-1-2-3 sak?

Har du det så er det sjans for at xenon på din bil er ettermontert. Men har du lyktespyler deksler så er de der, hvis ingen har montert en fanger for lyktespyler og så ingenting bak da. kan være en sikring? De skal for så vidt funke etter 5 trekk i spylerarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp vet at jeg har lyktespylere. Har prøvd å trekke trekkt 5 ganger men skjer ingenting.. Kan sjekke sikringene først :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Har du en LCI? Mener min spyler lyktene kun dersom Xenon er aktivert, dvs ikke ved park eller bruk av DRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...