316 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 E60 eksperter, vær hilset! Hva mener dere om denne bilen? Har generelt lite peiling på E60-serien bortsett fra at jeg vet at jeg har lyst på det. Er dette den "gamle" motoren? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41706665 Den har gammel girspak, betyr ikke det at det er gammel girkasse og motor da? Det får noen som har peiling avklare.. Jeg synes egentlig den var stivt priset i forholdt til utstyr før jeg så girspaken, men den lave kmstanden er veldig viktig for noen vet jeg.. Jeg har hørt mye bra om bilene Motornova selger generelt. Ofte biler i mye dyrere prisklasser enn dette. Legger til at de er forholdsvis nyoppstartet og er et enkeltmannsforetak, så regnskapene er ikke tilgjengelige. Slikt liker jeg dårlig, men er bilen bra og fri for heftelser så hvorfor bry seg.. Trodde facelift betydde facelift-motor også, men det gjør et altså ikke? I følgte Mekonomen får jeg opp dette: Motorkode: M47-TU2D20/M47-TUD20 Motoreffekt: 110 Girkula var jeg klar over, men jeg trodde bare at forskjellen på girkulene var utseende. Så da er denne bilen for gammel for meg, egentlig... Søren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Trodde facelift betydde facelift-motor også, men det gjør et altså ikke? I følgte Mekonomen får jeg opp dette: Ikke for 520 dessverre, kun de større motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Har sjekket med Sulland Gjøvik angående historikken på bilen, så får vel svar etter hvert! Selger visste ikke en gang om bilen var EU-godkjent (den skal inn i Juni). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Passer E46/E90-felger på E60? Har muligens fått tak i noen billige M6-felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Om du har xdrive så, ellers må du space en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Ok. Så da må jeg ha spacere og laange bolter? Pluss dekk .. Jaja, gjerne billigere å slå til på GS-tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Ok. Så da må jeg ha spacere og laange bolter?Pluss dekk .. Jaja, gjerne billigere å slå til på GS-tilbud Si seniore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Noen som har problemer med lyktespylerene? Mine funker ikke... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Det har jeg ikke sjekket, sikker på at det er spylere der og ikke bare blendelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Skal ikke alle biler med xenon ha lyktespylerene? Mener det sto i utstyrslisten og. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 står ikke i utstyrslisten min, men det ser ut som det er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Alle biler med OEM Xenon SKAL ha lyktespyler etter lov. Dersom det ikke står i utstyrslista di, har du manuell justering av lyshøyde inne på lysbryteren? sånn 0-1-2-3 sak? Har du det så er det sjans for at xenon på din bil er ettermontert. Men har du lyktespyler deksler så er de der, hvis ingen har montert en fanger for lyktespyler og så ingenting bak da. kan være en sikring? De skal for så vidt funke etter 5 trekk i spylerarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jepp vet at jeg har lyktespylere. Har prøvd å trekke trekkt 5 ganger men skjer ingenting.. Kan sjekke sikringene først Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Jepp vet at jeg har lyktespylere. Har prøvd å trekke trekkt 5 ganger men skjer ingenting.. Kan sjekke sikringene først Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Har du en LCI? Mener min spyler lyktene kun dersom Xenon er aktivert, dvs ikke ved park eller bruk av DRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Nei eg har pre-face. Er nok kun når xenon er aktivert ja, rekner eg med Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå