Reef89 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hvorfor originalt? Har bare gode erfaringer med Biltema batteri.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Sikkert ikke noe gale med biltema batterier. Men ville aldri satt det i min E60 ihvertfall. Den fortjener originale ting. Er myye elektronikk i denne bilen. Og husk at vist du ikke kjøper samme batteri str. Som står der nå så må du kode inn nytt batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Strøm er strøm. Jeg kjøpte et relativt sett dyrt batteri og det varte i 2,5 år og kosta 1000,- mer enn biltema. Om biltema batteriet holder like lenge får jeg et nytt gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonjo84 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Noen som vet hvor man kan få en m-tech fanger til E61 som passer til min 2005 modell? Har hørt det er noen utfordringer mtp. parkering sensor osv.. Ønsker selvsagt med grøftelys, kan de eksisterende brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hva har du hørt om PDC sensorene? Den eneste "utfordringen" er å ettermontere M-pakke på en E60/E61 LCI, men det er i bunn og grunn relativt enkelt. Du trenger bare å kjøpe en vanlig M-tech fanger med PDC for din bil. Det er forskjell på braketten til tåkelysene, som gjør at du må ha nye. Man kan helt sikkert modifisere disse brakettene, uten å ha videre kjennskap til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 noen som har noen erfaring med baklykter? har sett på disse: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/bmw/5-serie-e60/baklykter/ad-led-baklykter_2 og disse: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/1613703 er det noen som har erfaring med disse? er disse plug and play? eller må man ha en modul for og bruke disse? eventuelt hva anbefaler dere andre som har oppgradert baklys på preface biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Æsj og æsj. Etter mitt syn er det kun originale LCI baklykter som gjør seg. (Men, ja. De ovennevnte lyktene er plug and play) AsconaA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Biltema-batterier er ikke bra. Jeg har knekt 3 stk på 3 år - 2 av dem satt i brukte biler jeg har kjøpt. Det ene var jeg så dum å kjøpe, men det holdt 4 mnd. Søppel så det holder...Jeg gadd ikke bytte det inn gratis på garanti for å si det sånn, handlet et bedre på Mekonomen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Æsj og æsj. Etter mitt syn er det kun originale LCI baklykter som gjør seg. (Men, ja. De ovennevnte lyktene er plug and play) jeg finner ikke lci lykter i gs sin katalog jeg da, har du delenummerene på de? og på de må man også ha moduler av en sort for at det skal fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Delenummer 63217177281 og 63217177282. Dette kan ettermonteres med noen ettermarkedsmoduler eller lage et opplegg selv hvor man koder vekk pæresjekk. Jeg ville nok gått for den første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 må ha lm2 ( lyskontrolleren ) for at det skal bli mest riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hvor mangen personer er dere egentlig når dere byter nyrer på e61? Holde på å klikke for meg nå, fy faen dor noe drit Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Det var nå en enkel operasjon det. Trenger ikke å gjøre alt så avansert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Alt går me litt vold å vaselin hehe, fikk det til rett etter jeg skrev her Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 RS4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheriffen Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Da ser det ut som at det blir bil på meg til helga! hvordan er det forresten og få ettermontert shadowline lister? eventuelt foliere de? Til dere som vil foliere og bytte nyrer: Nyrene tar du enkelt ut og lakkerer. Bruk en god heftgrunn og svart silkematt lakk. Hvordan demontere dem står det en DIY på tidlig i denne tråden.. Ang. shadowline så brukte jeg en god mattsvart elektriker teip. Pass på og vaske listene med rødsprit først, så er det bare å strekke teipen på, pass på luftbobler underveis. På de øvre listene går det akkurat med en 20mm teip, og de nedre må dere bruke en 50mm bredde. Har kjørt med dette et år nå, og de sitter fortsatt perfekt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Teipe lister med sånn..teit? Funker det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå