Reef89 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Har du link til begge pærene? å gir disse feilmeldinger? Hvilke pærer er du ute etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg sitter og lurer på å gå fra bensin til dieselbil, og det er kun to biler jeg kunne tenkt meg og bytte til, det er E60 og F10 sedan, ettersom jeg liker store og romslige biler, derav jeg er ganske stor selv. Jeg har titta finn opp og ned i god tid nå, og har sett meg ut et par biler, men kun en som på en måte skiller seg ut og er så og si perfekt med tanke på utstyr jeg vil ha osv. Det jeg lurer på, er denne bilen i linken under verdt prisen? Er den noe høy eller er det bra pris på den? Iforhold til kilometerstand, utstyrsnivå og motor etc. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44105563 synes ikke det der var noe upris! så jævlig fin ut den der, med riktig utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 synes ikke det der var noe upris! så jævlig fin ut den der, med riktig utstyr! Syns det virker ganske greit, og den bilen har absolutt alt jeg vil ha på en eventuell E60, mangler dog rattvarme som jeg har min nåværende bil, men jeg skal nok klare meg uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seight Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei! Har en løs pdc sensor på min 530d lci (2008 modell) M-sport. Det er snakk om den som sitter til høyre for skiltet forran. Har tatt ut grillen og tatt en titt på det og det viser seg at selve braketten som sensoren låses i er løs. Har søkt litt rundt på nettet og ifølge det jeg har funnet så er den "plastsveist" på støtfangern og leveres som en del av den. Er løsningene bare å lime braketten fast igjen? Isåfall hva slags lim er å anbefale? Det ser ut som det skal være mulig å gjøre dette uten å ta av støtfangern, eller bør man like godt koste på seg å demontere hele fangern forran? På forhånd takk Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei! Har en løs pdc sensor på min 530d lci (2008 modell) M-sport. Det er snakk om den som sitter til høyre for skiltet forran. Har tatt ut grillen og tatt en titt på det og det viser seg at selve braketten som sensoren låses i er løs. Har søkt litt rundt på nettet og ifølge det jeg har funnet så er den "plastsveist" på støtfangern og leveres som en del av den. Er løsningene bare å lime braketten fast igjen? Isåfall hva slags lim er å anbefale? Det ser ut som det skal være mulig å gjøre dette uten å ta av støtfangern, eller bør man like godt koste på seg å demontere hele fangern forran? På forhånd takk Tor Du kan helt fint lime på plass igjen brakketten med sikaflex eller TEC7 osv. Ville nok tatt av fangeren så du har skikkelig arbeidsrom. Det er ganske lett jobb i grunn. Søk litt på google, ligger flere diy der ute om hvordan det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Syns det virker ganske greit, og den bilen har absolutt alt jeg vil ha på en eventuell E60, mangler dog rattvarme som jeg har min nåværende bil, men jeg skal nok klare meg uten Prut litt, og løp og kjøp. Det var en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Syns det virker ganske greit, og den bilen har absolutt alt jeg vil ha på en eventuell E60, mangler dog rattvarme som jeg har min nåværende bil, men jeg skal nok klare meg uten hva er det han har tatt bilde av på bilde nr 6 ? ser ut som et lys i grillen under skiltet? eller er det fartsgrensekamera til hud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Det er ikke et lys, men radaren for aktiv cruise control. Når det gjelder rattvarme kan dette ettermonteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg sitter og lurer på å gå fra bensin til dieselbil, og det er kun to biler jeg kunne tenkt meg og bytte til, det er E60 og F10 sedan, ettersom jeg liker store og romslige biler, derav jeg er ganske stor selv. Jeg har titta finn opp og ned i god tid nå, og har sett meg ut et par biler, men kun en som på en måte skiller seg ut og er så og si perfekt med tanke på utstyr jeg vil ha osv. Det jeg lurer på, er denne bilen i linken under verdt prisen? Er den noe høy eller er det bra pris på den? Iforhold til kilometerstand, utstyrsnivå og motor etc. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44105563 Kan få kjøpt min mye billigere http://bimmers.no/topic/767556-bmw-530da-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Det er ikke et lys, men radaren for aktiv cruise control. Når det gjelder rattvarme kan dette ettermonteres. Rattvarme kunne jeg tenkt meg i min bil, så det du sier så er det varmetråder allerede i rattet mitt? Hva av deler må man ha tak i da? E-61 535 m sport 05 mod det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Du må ha nytt ratt og slepering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Må ikke ha nytt ratt? EDIT: jo det må man hehe http://www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af-diverse-tilbehor-hos-mobilteknik-as/622-vaerksted-bmw-e61-rat-varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hvilke pærer er du ute etter da? LED pærer til AE og spredere som ikke gir feilmeldinger til min e60 2008 520d )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Her var det noe info på BMW IDrive Controllere - Kjekt å lese http://www.mobilteknik.dk/forum/10-bmw-teknik-hvordan-virker-det/3066-bmw-idrive-controllere-udvikling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Disse kassene skal ikke lugge nei, så ville fulgt litt med på det der. Flushet kassen på min når den var rullet 160 000 km, selv om den egentlig oppførte seg helt uten nykker og tull. Tror det kan lønne seg å foreta flushing FØR en merker at kassen lager trøbbel. Det virker som at girkassen gir et nykk når jeg slipper gassen, mens den holder på å skifte gir. Har snakket med minst 2 andre eier av samme type bil og deres gjør også det. Men om jeg derimot holder gasse, uansett hvor mye eller lite, så girer den pent og mykt. Jeg skal uansett bestille time for flushing av kasse om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå