DieselMotor Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Det skal programmeres med diagnoseapparat for å opprettholde riktig ladespenning og sørge for at batteriet har optimal levetid. Er størrelsen på batteriet endret eller det er vekslet mellom AGM og vanlig batteri skal dette kodes. Hvilket program bruker man til det? Jeg har alle, men tør ikke prøve SSS Progman med det første. Har hørt at det er skikkelig modul-killer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Det har jeg ingen formening om ettersom jeg bruker originalt BMW diagnoseapparat eller Autologic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Hm, denne kanskje http://www.ebay.com/itm/BMW-3-Series-E39-E60-E61-Center-Console-Mounted-Dual-Replacement-Cup-Holder-NEW-/350883883177?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item51b24f28a9&vxp=mtr det der er jo de som er i baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Hvilket program bruker man til det? Jeg har alle, men tør ikke prøve SSS Progman med det første. Har hørt at det er skikkelig modul-killer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk SSS er vel det enkleste å bruke på det der da programmet har egen knapp i menyen til høyre om akkurat det. står vel "battery change" om jeg husker riktig. Men ja det kan ødelegge hele bilen vist man gjør feil, så ha tungen beint i munnen og ikke trykk uten å vite akkurat hva som står det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Har prøvd og søke meg fram til et svar på dette uten og finne noe fornuftig, men ønsker og få kobla opp telefonen mot bilen så jeg kan spille av musikk i fra f.eks spotify helst med visning så jeg ser artist og sang i skjermen, eventuelt også ipod da. hvilke muligheter har jeg der? hvis ikke dette lar seg gjøre så blir det nok at jeg får lagt opp en aux kabel i stedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Tror egentlig du bør søke litt til, for det er minst et ti-talls tråder om akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Tror egentlig du bør søke litt til, for det er minst et ti-talls tråder om akkurat det. som sagt har jeg allerede gjort det, men hver gang så sier den "Ingen resultater funnet for XXXXXXXXXXXXX" så ikke mye hjelp i og søke, var i grunn sikker på at noen har vært inne på akkurat det samme før. så det så jeg for meg at jeg kunne søke på. men kom ikke langt der desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 det der er jo de som er i baksetet? Nei, farsken! Det har du nok rett i.. Litt ivrig i søket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Går det ann å se utifra utstyrsliste om e61 har Aux tilkobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Dension 500bt tror jeg det heter, det er en mulighet må kodes etter det er montert, der må forøvrig aux og. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Går det ann å se utifra utstyrsliste om e61 har Aux tilkobling? Min har AUX, og eneste av utstyrlisten som kan kobles til det er: S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Da har han Clevion handla seg ny bil, BMW E60 525DA 2009 modell, spacegray farge, og jeg er helt sykt stoked! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Min har AUX, og eneste av utstyrlisten som kan kobles til det er: S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface Selv om det står nevnt aux, er 6FL USB. Biler uten denne koden har fortsatt aux. Jeg er usikker på når aux ble standard, muligens fra og med 2006-modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 f.eks spotify helst med visning så jeg ser artist og sang i skjermen, eventuelt også ipod da. hvilke muligheter har jeg der? hvis ikke dette lar seg gjøre så blir det nok at jeg får lagt opp en aux kabel i stedenfor Hehe du skal vel høre på sangen, og ikke lese den? Jeg har hatt aux noen uker nå og har ikke savnet hverken å styre musikken fra rattet eller se hva sangene heter. Du kan montere Dension sin Gateway 500 som sies å være veldig bra http://www.dension.com/product/iPod-iPhone-car-adapters/iPod-car-kits/bluetooth-car-kits/gateway-500 Eller så kan du montere Grom-MST3. For å montere denne kan du ikke ha cd-veksleren, da denne manipulerer og sier at den er en cd-veksler. Når du bytter mellom lydkildene(USB, AUX......) så bytter du mellom cd 1-6, og så står sangnavnet der hvor det står hvilket spor på plata som spilles. Genialt system. http://www.gromaudio.com/store/most_adapters/grom-mst3_android_bluetooth_for__bmw_e90_e91_e92_e93_e60_e61_e62_opto_fiber.html Se på denne filmen her fra 8 minutter og utover så ser du hele opplegget http://www.youtube.com/watch?v=Gy_hZ-0hm5s Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Hehe du skal vel høre på sangen, og ikke lese den? Jeg har hatt aux noen uker nå og har ikke savnet hverken å styre musikken fra rattet eller se hva sangene heter. Du kan montere Dension sin Gateway 500 som sies å være veldig bra http://www.dension.com/product/iPod-iPhone-car-adapters/iPod-car-kits/bluetooth-car-kits/gateway-500 Eller så kan du montere Grom-MST3. For å montere denne kan du ikke ha cd-veksleren, da denne manipulerer og sier at den er en cd-veksler. Når du bytter mellom lydkildene(USB, AUX......) så bytter du mellom cd 1-6, og så står sangnavnet der hvor det står hvilket spor på plata som spilles. Genialt system. http://www.gromaudio.com/store/most_adapters/grom-mst3_android_bluetooth_for__bmw_e90_e91_e92_e93_e60_e61_e62_opto_fiber.html Se på denne filmen her fra 8 minutter og utover så ser du hele opplegget Lykke til ! Hvordan er det å koble den Grom dingsen? såg intersant ut! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå