Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har en bmw 520d 2008 (e60) facelift å skal bytte AE pærene... Noen som vet hvor de sitter? Har bixenon, å finner ingen plass det er forklart.. prøvd å fådd bytta de pærene lenge nå... å en ting til.. noen som vet hvordan man får hvite lys øyenbryna?

http://www.youtube.com/watch?v=noHxPaLpoWI

For å få hvite lys i øyebrynene så må du dele lykten med steike ovn oppdraget. Så må du nok erstatte og lodde inn små white SMD dioder. (Aldri funnet diy på dette, men lest fra andre forumer)

Men håper ikke du skal gjøre det, da blir det Saab look  [-X  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjører i 80+ får jeg en vibrasjonslyd/dirring fra dashen en plass.. Det er ikke konstant, men kommer litt i ny og ne. Jeg "tror" det kommer når jeg kjører på gammel/grov asfalt. Er dette fra dekkene? Eller er det noe annet som kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjører i 80+ får jeg en vibrasjonslyd/dirring fra dashen en plass.. Det er ikke konstant, men kommer litt i ny og ne. Jeg "tror" det kommer når jeg kjører på gammel/grov asfalt. Er dette fra dekkene? Eller er det noe annet som kan gjøre dette?

Jeg hadde også en rar lyd fra dashbordet over 100 km/h. Hørtes ut som at noe lå løst inni der. Fant ut at det var noe gammel jalla Nokia opplegg. Jeg klipte av kablene og kastet hele greia. 

Må ha vært forhandler eller forrige eier(han hadde bilen i bare noen måneder før han måtte selge bilen) som mekke til dette. Så virkelig ikke bra ut. Lå der løst og skramlet. 

Her ser du hele opplegget løst under spilleren: 

20130907_180311.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=noHxPaLpoWI

For å få hvite lys i øyebrynene så må du dele lykten med steike ovn oppdraget. Så må du nok erstatte og lodde inn små white SMD dioder. (Aldri funnet diy på dette, men lest fra andre forumer)

Men håper ikke du skal gjøre det, da blir det Saab look  [-X  :stupid:

den videoen der hjalp jævlig lite.. nytter ikke å se bare noen hender som fikler nedi der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...