Walkabout Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Åssen har du kobla opp forsterker å slikt da? Fra spiller å slikt? Brukte du "konverterings boks" (eller hva det heter ) fra høyttaler kabel til phono kabel ell? Ingen idé, fikk noen profesjonelle til å gjøre det. Hele jobben tok vel 3-4 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Ingen idé, fikk noen profesjonelle til å gjøre det. Hele jobben tok vel 3-4 timer Skjønner, får se Ann hva som blir gjort etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Høres ut som noe er løst ja... Men som oftest "kjører ut på veien fra fortauet og svinger til høyre"...Altså når karosseriet flekser..da lager den knekke / klakke lyd fra nedre del av frontruta mot dashen... Jeg har en liknende lyd fra min e61. Det forekommer i ny og ne. Gjerne som du sier over større humper/dumper og litt hardt nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Jwg og har en sånn lyd, høres ut som en stein som treffer frontruta.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Strever litt med høyt drivstoff forbruk på e60en min. 520ia. Ryker bra av den også. Olje og andre væsker holder seg bra Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Hei! Jeg hadde en sånn irriternde lyd som jeg trodde kom fra dashbordet, den hørtes på dårlig/grov asfalt og jeg holdt på å bli gal. Dunket på dashbordet men uten resultat, det viste seg at det var dekselet under regnsensor/lysensor i frontruta som var lydkilden Dunka litt på dette dekselet og lyden min ble borte. Men lyden hørtes ut som om den kom fra Idrive skjermen eller litt mot passasjersiden. Kan virke som det er det dekselet som er roten til ulyden min.. Hva gjorde du for å fikse det? Dekselet mitt henger jo, men jeg kan bevege det og er "løst". Kan ikke se jeg får festa det bedre enn hva det er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 er det noen som har noen erfaring med v6,1 kittet for lci baklys? opplever noe flimmring på høyre side og at den nederste strip ikke funker, men om jeg tar uten den midterste av de 3 store pærene på på den lykta som funker lysa helt fint. denne pæra som jeg tar ut lyser svakt hele tida også. på andre sida lyser denne opp ved bremsing, noe som ikke skjer på høyrse side, så det må være noe feil med modul/ene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Åssen har du kobla opp forsterker å slikt da? Fra spiller å slikt? Brukte du "konverterings boks" (eller hva det heter ) fra høyttaler kabel til phono kabel ell? Jeg brukte høynivå til lavnivå-converter når jeg koblet opp sub i E60'n. Måtte ta signal fra sub under stet(noe som var veldig knotete fordi kablene lå i bunn av ledningsnettet. Bør ta ut setet, med mindre de er lett tilgjengelige og du har lange og tynne hender/kirurg og klarer å operere med små tenger Men det gikk greit til slutt å koble opp! Må demontere nesten like mye av plastikk ved dørkarmer som når du strekker kabler fra spiller, så er nok lurest å koble alt bak spilleren, for da slipper du å gjøre samma jæv** oppgaven på begge sider hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 er det noen som har noen erfaring med v6,1 kittet for lci baklys? opplever noe flimmring på høyre side og at den nederste strip ikke funker, men om jeg tar uten den midterste av de 3 store pærene på på den lykta som funker lysa helt fint. denne pæra som jeg tar ut lyser svakt hele tida også. på andre sida lyser denne opp ved bremsing, noe som ikke skjer på høyrse side, så det må være noe feil med modul/ene her ikke fordi jeg har noen erfaring, men har ikke du pre lci? dette kitet V6.1 er for lci biler? " The version for sale is the LCI version V6.1L In the factory cars the LED bars are visually lost when braking. But with the V6.1L the LED bars are always visible even when Braking. This is called Special Brake Effect of Ricky Brake Effect aner det kan være synderen da isåtilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Jeg brukte høynivå til lavnivå-converter når jeg koblet opp sub i E60'n. Måtte ta signal fra sub under stet(noe som var veldig knotete fordi kablene lå i bunn av ledningsnettet. Bør ta ut setet, med mindre de er lett tilgjengelige og du har lange og tynne hender/kirurg og klarer å operere med små tenger Men det gikk greit til slutt å koble opp! Må demontere nesten like mye av plastikk ved dørkarmer som når du strekker kabler fra spiller, så er nok lurest å koble alt bak spilleren, for da slipper du å gjøre samma jæv** oppgaven på begge sider hehe. Skjønner hvor kjøpte du slike bokser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Kjøpte en på bilstereosjappa. Dem anbefalte http://www.ebay.com/itm/STINGER-HI-LOW-SPEAKER-LINE-LEVEL-CONVERTER-FOR-FACTORY-STEREO-TO-RCA-OUTPUT-/300865023377 Ser at jeg kunne spart endel på å kjøpe den på ebay hehe Jeg kan poste fargekoder på kabler og koblingsskjemaer om du trenger. Må se om jeg finner igjen notatene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Kjøpte en på bilstereosjappa. Dem anbefalte http://www.ebay.com/itm/STINGER-HI-LOW-SPEAKER-LINE-LEVEL-CONVERTER-FOR-FACTORY-STEREO-TO-RCA-OUTPUT-/300865023377 Ser at jeg kunne spart endel på å kjøpe den på ebay hehe Jeg kan poste fargekoder på kabler og koblingsskjemaer om du trenger. Må se om jeg finner igjen notatene mine Det hadde vært helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 ikke fordi jeg har noen erfaring, men har ikke du pre lci? dette kitet V6.1 er for lci biler? " The version for sale is the LCI version V6.1L In the factory cars the LED bars are visually lost when braking. But with the V6.1L the LED bars are always visible even when Braking. This is called Special Brake Effect of Ricky Brake Effect aner det kan være synderen da isåtilfelle? jeg har de modulene som er beregna for ombygging i fra pre lci til lci lys, beklager at jeg glemte og nevne dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 pdc failure feilmelding idag gitt. Er vell en parkeringssensor som er gåen. Er disse vanskelig å bytte? Må vell på diagnose for å finne ut hvilken en som er gåen tenker jeg? Må framfanger/bakfanger av for å bytte disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Du kan finne ut av hvem de er om du lytter til hver sensor og/eller tar på dem. Da får du en indikasjon på hvem som fungerer og ikke. Du må på et eller annet vis bak fangeren for å få byttet sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå