Reef89 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Har dere prøvd tipsene som står her? Husk å søke for dere poster. Man trenger ikke å bla i 399 sider, det går an og søke internt tråden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Fant ut av dunkinga i frontruta til min kompis sin e61... løst stag til vindusviskern nedi motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Har dere prøvd tipsene som står her? Husk å søke for dere poster. Man trenger ikke å bla i 399 sider, det går an og søke internt tråden også Nettopp dette er mitt beste argument for å ikke ha en slik E60-tråd som egentlig ødelegger mye for forumbruken for oss som søker info om E60. Ser ingen grunner til å samle alt i en slik uoversiktlig tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Nettopp dette er mitt beste argument for å ikke ha en slik E60-tråd som egentlig ødelegger mye for forumbruken for oss som søker info om E60. Ser ingen grunner til å samle alt i en slik uoversiktlig tråd. Nå veit ikke jeg hvilken modell din er, men fjernlysassistenten min fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Fikk opp Servie Due på Vehicle Inspection i bilen min idag siden det er Desember. Må denne tas på et merkeverksted? Hvor mye koster egentlig en sånn inspection? Hva gjør de på en sånn inspection? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Fikk opp Servie Due på Vehicle Inspection i bilen min idag siden det er Desember. Må denne tas på et merkeverksted? Hvor mye koster egentlig en sånn inspection? Hva gjør de på en sånn inspection? Den meldingen kan du egentlig bare resette. Etter 4år med E60 så har jeg aldri brydd meg med den meldingen siden jeg tar service på bilen selv. Inspection er en slags service der de sjekker diverse ting på bilen og understellet, gir deg beskjed vist noe er slitt eller bør skiftes snarest. Slags en EU kontroll. Man merker jo eller hører som oftest vist det er noe som bør skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Jeg er veldig misfornøyd med fjernlysassistenten på min bil. Svigers har også E60 med fjernlysassistent og den fungerer på samme måte. Jeg liker å ha godt lys og kjører gjerne med fullys på veg med gatelys eller i bynære strøk. Men, med fjernlysassistenten aktiv går det veldig lang tid før fjernlyset slår seg på, om den i det hele tatt slår seg på. Opplever dette både på fjellet uten lys i "mils omkrets" og i områder med mer lys. Blender ned veldig riktig, og har den først slått seg på vha. fjernlysassistenten en gang virker det som om den lettere slår på fullys igjen etter å ha møtt neste bil, men det kan være bare innbilning. Er det noe man kan gjøre for at fullys lettere skal slå seg på? Noe sensor man kan justere eller vaske f.eks.? Slik det er nå må jeg si at dette er det mest bortkasta penger man kan bruke på en bil og jeg kommer til å deaktivere den. Er dere alle fornøyde med fjernlysassistenten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Nja.. Blender ned som regel bra når det kommer bil i mot så lenge det ikke er i svinger. Det jeg ikke liker er at den blender ned på reflekser etc i tunneller. Blir litt mye på/av kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Kjørte en F01 her om dagen og den blendet ikke ned på refleks etc...men den blenda ned når man kom til en bensinstasjon på en mørk vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Fjernlysassistenten er elendig på vår F01 også. Der jeg normalt sett ville hatt på fjernlys nekter stort sett bilen dette, foruten enkelte ganger da den er skikkelig samarbeidsvillig. I en E65 vi har i familien er fjernlysassistenten like dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 I mørke fungerer den greit, slår av og til ned når jeg ikke ønsker det. I skumringen må jeg overkjøre den med manuell modus. Skal en del til for at den slår på fjernlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Den meldingen kan du egentlig bare resette. Etter 4år med E60 så har jeg aldri brydd meg med den meldingen siden jeg tar service på bilen selv. Inspection er en slags service der de sjekker diverse ting på bilen og understellet, gir deg beskjed vist noe er slitt eller bør skiftes snarest. Slags en EU kontroll. Man merker jo eller hører som oftest vist det er noe som bør skiftes Nå er bilen min et par år nyere og jeg vill ha den fulgt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Nå er bilen min et par år nyere og jeg vill ha den fulgt opp Et BMW-verksted tar en titt på bilen din, krabber under og snuser på et par deksler og sier "OK, nå er den sjekket", så resetter de meldingen også blør du fort et par tusenlapper for det. Hadde aldri i verden giddet å gjøre dette, så lenge bilen blir fulgt opp på EU-kontroll og BMWs ordinære serviceintervaller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Et BMW-verksted tar en titt på bilen din, krabber under og snuser på et par deksler og sier "OK, nå er den sjekket", så resetter de meldingen også blør du fort et par tusenlapper for det. Hadde aldri i verden giddet å gjøre dette, så lenge bilen blir fulgt opp på EU-kontroll og BMWs ordinære serviceintervaller. +1.. samme hvor ny den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Går sikkert fint ann og få et lokalt bilverksted til å gjøre dette også så kommer du sikkert litt billigere unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå