Kirkes92 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Mener soting er ett must på alle biler, det gjør bilen mye mer grom og er veldig praktisk på sommeren, sommerfelgene skal ikke bli svart om noen er bekymret over det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Jeg stemmer for at soting er bra, flott og praktisk. Kan ikke ha bil uten soting når man har barn. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 +1 til soting Sorte felger på sort bil er nei hos meg Felgene blir borte og ser litt "billig" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 +1 til soting Sorte felger på sort bil er nei hos meg Felgene blir borte og ser litt "billig" ut. Bilen er faktisk grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 PDC sensor høyre foran må byttes på min 08 msport.. Tips til hvordan? Av med fanger, eller holder det med lykten f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 PDC sensor høyre foran må byttes på min 08 msport.. Tips til hvordan? Av med fanger, eller holder det med lykten f.eks? Ja, hadde min inne til "enkel" lakk jobb, og nå fungerer ikke min PDC sensor fremme heller Skal snakke med lakk folkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Der bør holde ved kun å ta ut lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 e60 er en familiebil..den kler ikke hverken soting eller sorte felger.. Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Fine bil med fine felger og fine farge på bilen Eg like den eg Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Den var tøff Hvordan motor sitter det ombord? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Mener det er 520i fra 2004. Du kan trykke på BMW E60 M-sport så finner du sikkert mer info Fin bil er det ihvertfall Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Den var tøff Hvordan motor sitter det ombord? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Takker! Stemmer, det er ikke mer enn en 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Der bør holde ved kun å ta ut lykten. Det gikk helt fint bare ved å ta ut lykten, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Litt enig i sorte felger, greit med vinterfelgene men ikke sommerfelgene Soting kler bilen utrolig bra så der er jeg ikke enig. Sent from my iPad using Tapatalk HD Skal eg legge film på din bil når eg komme heim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Skal eg legge film på din bil når eg komme heim? Ja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå