awt Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 CIC finnes ikke med liten skjerm til e6x. Ellers er det vel Dension eller Kufatec sine produkter som virker best ut. Førstnevnte krever 6FL, men Kufatec har jeg forstått skal fungere uansett hva du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Hvilken spiller har jeg da? Jeg har den minste uten navi eller noe slikt fancy. Kun CD og radio+OBC og climate innstillinger. Skal se litt på Kufatec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Du har M-ASK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Stemmer awt. Stund siden jeg har drevet med anlegget i bimmern hehe. Denne virket snasen http://www.autohifi.no/Bilmerke-tilbeh%C3%B8r/BMW/DAB-integrering/CONNECTS2-DAB-MOTTAKER-FOR-INTEGRERING-BMW-2005----CTDABBM1-p0000005281 Hva tror du om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Sitter å glor på utstyrslisten på bilen, og lurer på hva S614A (Internet prep.) vil si? Har denne noen funksjon i det hele tatt?? Samme med 615 (Expanded BMW Online info) og 616 (BMW Online)... Bare for å pynte på lista og gjøre den lengre? Prøvde å søke her, men fant absolutt ikke noe svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Ikke her til lands på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Tenkte meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Til alle som har fått utført flushing av automat! Jeg har nå sjekket alle verksted i Trondheim som holder på med BMW, samt et par andre i nærheten og et i Sverige. Laveste pris for denne jobben er foreløpig på 8100,-. Det inkluderer da olje, bunnpanne med pakning, flushing og den tettehylsa som pleier å gå i stykker over tid. Hvem kan tipse meg om et verksted som tar mindre for denne typen jobb i nærheten av Trondheim, radius på 200km ish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Fikk en pakke i fra Dension i dag Skal få være prøve kanin for denne Smartlink uniten. Skal prøve å få montert denne så fort som mulig, og prøve å lage en god How to for de som skulle være interreserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Har en e60 2008 mod, va trenger jeg for å få brukt original spillern, ved montering av sub og forsterker osv? Slenger med oppdateringsbilde av biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Har en e60 2008 mod, va trenger jeg for å få brukt original spillern, ved montering av sub og forsterker osv? Slenger med oppdateringsbilde av biln http://bimmers.no/forum/4-bilstereo-multimedia-og-navigasjon/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Lufttrykk.. Hvor mye bar bør jeg ha i 225/45/18 dekk? Vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Lurt litt på det selv.. Jeg har kjørt med 2.8.. Kanskje 2.9/3 bak.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Det står på dekket. Eller det står på lappen i døren vist det er en alternativ dim. til den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Det står på dekket. Eller det står på lappen i døren vist det er en alternativ dim. til den bilen. Stod ikke i døren på Dimmen jeg bruker, men gikk ut i fra det som stod på dekket. rekner med det er greit.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå