kalinkamaen Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Fått montert denne? Sent from my LG-D802 using Tapatalk Heisan. Sorry, ska prøve å få gjort det i løpet av helga. axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Heisan. Sorry, ska prøve å få gjort det i løpet av helga. Ikke stress, bare lurte. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Er det noen her inne som har prøvd å montere smg girkule på en pre-lci automat noengang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Ikke gjør det. Nuff said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hmmmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Her er sånn retrofir.... Plug'n play http://www.motivemods.com/mobile/Category.aspx?id=401 Er dette bedre da? Eller dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 M SMG knotten hører hjemme i M. LCI shifter hører hjemme i LCI AsconaA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Her er sånn retrofir.... Plug'n play http://www.motivemods.com/mobile/Category.aspx?id=401 Er dette bedre da? image.jpg Eller dette? image.jpg Det er jo 100% smak og behag. Selv har jeg montert LCI kule i min pre LCI og jeg synest den løfter interiøret i aller høyeste grad. Ser litt mer eksklusivt ut. Er bare de små detaljene vettu som trengs. Her er min: Grunnen til at jeg falt for denne var fordi den er belyst og har posisjons diode som flytter seg for hvilken posisjon spaken står i. Så det ser helt originalt ut. Den er også samme farge som interiøret som du ser på bilde over, så passer jo rett inn. Eneste er jo at det ikke er joystick funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg synes ikke den der så original ut. Den er jo så høy! Pluss at du har dobbelt med visning av gir. Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Syns du kan gjøre det helt riktig og montere hele greia on du skal gjøre det. Det ser helt malplassert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg synes ikke den der så original ut. Den er jo så høy! Pluss at du har dobbelt med visning av gir. Men men... Er ikke noe høyere enn den som stod der før Ja og fjerne originale gir visningen ble jeg nedstemt av dere her inne når jeg ikke var sikker, så da ble den ikke fjernet (foreløpig) fremdeles ikke ferdig innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Skal man løfte interiøret så kan man heller ettermontere skinn... awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Godt sagt Wicky wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Hva skal jeg gjøre for å "løfte" intriøret da.... Jeg har jo skinn av ypperste kvalitet Næh.... Vi får se va som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Hva skal jeg gjøre for å "løfte" intriøret da.... Jeg har jo skinn av ypperste kvalitet Næh.... Vi får se va som skjer Du gjør det du synest er fint selv. Og gir .... i hva alle andre sier og mener. Litjhaug og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå