Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

På bildet ditt Litjhaug så har du vel stoffseter??....

Kalinkamjaen eller hva bucket var.: det blir bare merkelig når ting ikke hører hjemme. Og M kula blir det samme :P

Spiff: alt vippes bare ned. Ikke skrudd noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe høyere enn den som stod der før :)

Er du sikker på dette? Har du noen mål, slik at vi kan sammenlikne? Jeg nekter å tro at denne ikke er høyere enn standardkulen.

Syns du kan gjøre det helt riktig og montere hele greia on du skal gjøre det. Det ser helt malplassert ut.

Er det noe du ikke har fortalt meg?  :whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulen er ikke høyere, men plasseringen?  :oo:

At den ikke er større enn en original LCI-kule er det ingen som benekter, men at den er større enn den originale girkulen i bilen den skal sitte i (altså en pre-LCI) er diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettermontert LCI-girkule på pre-LCI er høyere enn hva den originalt er på LCI. Den blir også høyere enn girkulen som originalt sitter i en pre-LCI. Hadde selv en sånn kule i noen måneder, men byttet tilbake og er glad for det.

Når det er sagt, gi faen i hva andre forståsegpåere mener om hvilke modifikasjoner du skal foreta deg i din bil - gjør akkurat som du selv vil og blir fornøyd med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståsegpåere hahahaha ^^  Det er vel mer at du har to indidikatorer og at funksjonen i kula er lik null som irriterer meg. Men ja. Forståerseg på er jeg nok.

Lasse: Nei det er ikke noe jeg ikke har fortalt deg, annet enn at hvis du ser på noen av mine modder, så er det ingen som ikke er 100% funksjonabelt, unntatt F1 giringa pga jeg må byte SZL.

Skal man montere LCI girkule, så kan du likegodt montere inn LCI girkasse og slik at du får 100% funksjon ut av kula. Du bygger om til LCI mao. Og ja, det er mulig, men det er for mye jobb for folk flest. Derfor ender det bare med kula, og det syns jeg er teit. Blir som dekaltrim i mine øyne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke "forståsegpåere" spesielt rettet mot deg, men som en generell definisjon av forumbrukere som mener å sitte på fasiten for hva som er riktig og galt hva gjelder modifisering av bil. Du har dine preferanser hva gjelder modifisering av bil, andre har sine. Derfor råder jeg folk til å gjøre det de selv blir mest fornøyd med på sin bil, uten å høre på hva andre måtte mener om funksjonalitet og estetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei da du har rett du, jeg kjenner meg igjen jeg. Hadde en times tid diskusjon med en kar som hadde kjøpt seg en E30 320i i meget god stand som han skulle rullemale svart og turbomate med skamsenk og sidepipes...

Karen var 18 år og det hadde bare endt med katastrofe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet ditt Litjhaug så har du vel stoffseter??....

Kalinkamjaen eller hva bucket var.: det blir bare merkelig når ting ikke hører hjemme. Og M kula blir det samme :P

Spiff: alt vippes bare ned. Ikke skrudd noe sted.

Er vel bilde til Reef89 du har sett.... Jeg har sort comfortstoler i skinn....

Du nevner dekortrim.... Er det ikke du som har 520d med full M5 styling og interiør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...