wicky124 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Er det ikke 6-8 hele omdreininger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 På E60/E61 skal boltene (gjengepartiet) være 25mm. Det er mulig 30mm går, men da begynner man å komme i grenseland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 På E60/E61 skal boltene (gjengepartiet) være 25mm. Det er mulig 30mm går, men da begynner man å komme i grenseland. 25mm ut fra felgen? Synst bare det såg lite ut når jeg tok av sommerfelgene, men kom jo snø (!!) i dag så får vente med felgene en stund til.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Hvor mye bolten vil stikke ut fra felgen (på baksiden) vet jeg ikke, men det er helt sikkert alle gjengene som skal skrus i navet ettersom bolten er konet og slikt. Ergo 25mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Er der noen som leverer downpipe og erstattnings rør for katalysatortil 530d i Norge? Har sendt melding til TRF men han svarer meg ikkje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 tommel finger regelen er vell at det skal være 1,5x bolt diameter i inngrep. var hvertfall det som ble opplyst på trekke kurs eg har vært på for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Nå har min e61 vært ufin igjen å lager nå en lyd som ikke skal væra der..... Veit ikke helt Åsen jeg skal forklare det men er omtrent som "plystring" , følger turtallet på bilen. Noen som har vært borti det samma? Om det er lekkasje på en intercooler slange eller ett lager eller no?? Vannpumpe? Dynamo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Er der noen som leverer downpipe og erstattnings rør for katalysatortil 530d i Norge? Har sendt melding til TRF men han svarer meg ikkje... Jeg har dpf erstatteren fra trf, den kan du kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hvordan er det å skifte converter på 530d ? er dette ett tegn på gåen converter? merker bilen går dårligere? pga sluring kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Poster denne her også, i tilfelle noen ikke sjekker tråden. Hei.Har den siste uka merka at setet knirker i det bilen svinger, det vil si når jeg "svaier" over, også i setebeltet knirker det vis beltet utvider seg en cm, småknirk men fortsatt jævlig irriterende fordi jeg hører sånne små lyder, også er det knirk i venstre siden på dashen, ved A stolpe/luftåpninga, høres ut som det kommer noe derifra, har ikke hørt noe der idag men. Noen som veit hva som kan forårsake værtfall det med sete og beltet, og hvordan man får det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hadde samme problemet på min 530d, å det 2 ganger med 2 forskjellige lyder. Første var mer knaking som plantet seg til dashbordet, då var det de stab stagene som går på skrått fra front ruten å ut mot dempertårna. boltene på det ene var løse så det lå og knakte å dette var løsnet seg over tid, pass på gjengene da det er alinimium mener eg. Den andre var mer knirking å kom av att plast dekselet over pollen filter,cupe filter var litt løst å i spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Knirker hos meg også...Synst knirking gjør at bilen mister litt av "kvalitetspreget" . Kjapt søk på google viser at du ikke er den første med knirking i kupeen.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Setet mitt knirker litt over flere små humper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Knirker hos meg også...Synst knirking gjør at bilen mister litt av "kvalitetspreget" . Kjapt søk på google viser at du ikke er den første med knirking i kupeen.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Irriterende, det skal jo liksom være så bra, også er det sånne knirkelyder som plager vettet ivertfall av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hvordan er det å skifte converter på 530d ? er dette ett tegn på gåen converter? merker bilen går dårligere? pga sluring kansje? Typisk tegn på at den snart ryker er nøkking, jager på turteller, nøkker/lugging ved gasspådrag som kickdown osv. Det var mine symptomer da min røk. (heldigvis garanti) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå