Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 2004 BMW E61, å har skikkelig lyst på style 214 felger fra X5/X6.
Ser at originale felger er 10x20" ET40 og 11x20 ET37.
Har også sett på noen replica felger som er 9.5x20" ET30 og 10.5x20" ET30.
Originalt inpress på bil er ET20.
Noen som vet hva som vil passe best av disse? Eventuelt hvilke som passer best med spacer, evt. størrelse på spacere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Radioresepsjonen kommer på DAB fra høsten, så da må jeg begynne å tenke på det allerede... Er det noen som har noen erfaringer? Vil ikke ha noe halvveis løsning med sigarettenner, aller helst i iDrive. Kanskje dette er rimeligere å gjøre på en Tysklandstur i sommer?

Sent fra min C6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å kjørte igår, plutselig så gikk navi skjermen i svart i 5sek. før det kom "bmw" og den slo seg på igjen. Som om jeg hadde stoppa og starta bilen igjen, dette har skjedd 2 ganger på 1uke nå! flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Radioresepsjonen kommer på DAB fra høsten, så da må jeg begynne å tenke på det allerede... Er det noen som har noen erfaringer? Vil ikke ha noe halvveis løsning med sigarettenner, aller helst i iDrive. Kanskje dette er rimeligere å gjøre på en Tysklandstur i sommer?

Sent fra min C6603 via Tapatalk

Ja, tenkte akuratt det samme som deg...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å kjørte igår, plutselig så gikk navi skjermen i svart i 5sek. før det kom "bmw" og den slo seg på igjen. Som om jeg hadde stoppa og starta bilen igjen, dette har skjedd 2 ganger på 1uke nå! flere som har opplevd dette?

Ikke for å være helt dommedagsprofet, men jeg opplevde dette ca 1,5 uke før i-drive enheten tok kvelden.. Min krasjet (restartet) hyppigere og hyppigere og til slutt så var det bare svart skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...