Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 var ute å kjørte igår, plutselig så gikk navi skjermen i svart i 5sek. før det kom "bmw" og den slo seg på igjen. Som om jeg hadde stoppa og starta bilen igjen, dette har skjedd 2 ganger på 1uke nå! flere som har opplevd dette? Ikke for å være helt dommedagsprofet, men jeg opplevde dette ca 1,5 uke før i-drive enheten tok kvelden.. Min krasjet (restartet) hyppigere og hyppigere og til slutt så var det bare svart skjerm. Ja, vet om flere som har opplevd det og den krasjer helt til slutt. IDRIVE skjermen på E60 er en svakhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Skjermen tror jeg ikke er en svakhet, det er verre med hovedenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ikke for å være helt dommedagsprofet, men jeg opplevde dette ca 1,5 uke før i-drive enheten tok kvelden.. Min krasjet (restartet) hyppigere og hyppigere og til slutt så var det bare svart skjerm. helvette, dyrt? mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Skjermen tror jeg ikke er en svakhet, det er verre med hovedenheten. Jojo, men det er jo skjermen som byttes. Naboen min måtte gjøre det på sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Om man får opp "BMW" og det der er det nok hovedenheten, og ikke skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hvor ligger hovedenheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hovedenheten er jo spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 helvette, dyrt? mye jobb? Bytte skjerm er gjort på 4 minutter. To torx skruer i overkant. På ebay ligger haugesvis med skjermer til en vennlig pris. Gitt vekk. Usikker på om det trengs koding vis man kjøper 100% samme skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Bytting av skjerm krever ingen koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hovedenheten er jo spilleren. Var vel egentlig det jeg tenkte, men gjelder det alle? uansett programvare. Siden den skjermen jeg hadde før den minste uten navi, funket selv om CD spilleren/magasinet var frakoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 tviler på at det er skjermen. siden hele i driven restarter seg. hvis skjermen hadde streika ville den kommet rett på igjen uten noe "BMW" osv. kan også nevne at den har vært treig i oppstart noen ganger i vinter. har kanskje stått "BMW" i 1minutt etter oppstart før radio osv kommer :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Skjermen er kun en dum skjerm i alle e6x (uavhengig av utstyrsnivå), og har ingen funksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morkan Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 helvette, dyrt? mye jobb? Solgte min bil med defekt hovedenhet i høst,nye eier sa senere at han fikk kjøp ny hos GS imellom en kamerat han hadde som jobber på bilverksted, fikk "skiten" for 3600,-. Skal du kjøpe utenom ebay så mener jeg å huske att Koed hadde lavest pris her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Bytta alle bremseskivene på E60'en i sommer, men nå vibrerer det i bilen ved oppbremsing igjen. Det er ikke hjulene. Kan det være bremseskivene som har slått seg skjeve igjen eller kan det være noe annet? Er bare min søster som har kjørt bilen nå siden i høst, og hun kjører pent, så rart om skivene er skjeve. I så fall, er det noen greie metoder for å teste/finne ut av hvilke skiver som er skjeve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Det skjedde med meg og og når jeg hadde e38. Bytte alle skivene, dro til sverige, på vei hjem begynte det å riste ved oppbremsing.. Blir aldri billige bremskiver etter det.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå