Otis Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Absolutt haukefer. Larsrangoy: vet ikke. Men jeg var svært overrasket mht endeledd ihvertfall. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hvordan er deres biler med 20"? Føler det er litt klakk/dunk når jeg kjører over humper, fortauskanter o.l .. Var sånn før jeg byttet endeledd men forsvant når det var gjort. Føler det kom igjen når jeg byttet til nye feger og lavprofil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hvordan er deres biler med 20"? Føler det er litt klakk/dunk når jeg kjører over humper, fortauskanter o.l .. Var sånn før jeg byttet endeledd men forsvant når det var gjort. Føler det kom igjen når jeg byttet til nye feger og lavprofil.. Merker ikke noe til klakk/dunk når jeg kjører.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Det blir jo mer stress på bilen når du får på store hjul, så da vil alle eventuelle slakke, bli forsterket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Okok, var på eukontroll i Januar, burde blitt funnet da.. Får be dem ta en sjekk på fredag Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Nielsen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hei Håper på litt hjelp ifra dere her. Jeg har en E60 523i 2009 mod. Jeg har ikke xenonlys. Har kjøpt Angel Eyes på GS (http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/72/2344013). Problemet er at kontakten som sitter i lyktehuset ikke passer i noen av kontaktene på det nye settet med angel Eyes. Ringte GS før jeg bestilte de, å fikk beskjed om at de passer. Noen som har vært borte i det samme? Trenger jeg en overgang ? Håper på hjelp her inne. Zabo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Kall meg gjerne dum, men har ikke alle e6x facelift angel eyes, uavhengig av om de har xenon? Edit: Ser på linken at det er pærer du har kjøpt, jeg trodde e6x LCI uten xenon benyttet samme pærer som pre-facelift med xenon, altså du har fått feil. Sånn til oppklaring så er det rundingen som lyser som heter angel eyes, ikke hvilken pære som lyser den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja, ettersom du har LCI uten xenon skal du ha samme type spesialpære som pre-LCI med xenon (de er ikke helt like, men minimale forskjeller). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Nielsen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Kall meg gjerne dum, men har ikke alle e6x facelift angel eyes, uavhengig av om de har xenon? Edit: Ser på linken at det er pærer du har kjøpt, jeg trodde e6x LCI uten xenon benyttet samme pærer som pre-facelift med xenon, altså du har fått feil. Sånn til oppklaring så er det rundingen som lyser som heter angel eyes, ikke hvilken pære som lyser den opp. He he. Jeg sa vel ikke at jeg ikke hadde angel Eyes. Bytter de pga vil ha sterkere lys i ringene. Men det var kontakten i lyktehuset som ikke passa som var problemet. Men takker for informasjonen Zabo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Nielsen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ja, ettersom du har LCI uten xenon skal du ha samme type spesialpære som pre-LCI med xenon (de er ikke helt like, men minimale forskjeller). Har du en link til de lærene jeg må ha? Takker for svar. Zabo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Nielsen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Har du en link til de lærene jeg må ha? Takker for svar. Zabo Pærene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Om du skal bytte ut til LED er nok eBay stedet å lete. Delenummeret på originalpæren er 63127187952 og den ser slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Nielsen Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Om du skal bytte ut til LED er nok eBay stedet å lete. Delenummeret på originalpæren er 63127187952 og den ser slik ut. Takk for svar/info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hei Håper på litt hjelp ifra dere her. Jeg har en E60 523i 2009 mod. Jeg har ikke xenonlys. Har kjøpt Angel Eyes på GS (http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/72/2344013). Problemet er at kontakten som sitter i lyktehuset ikke passer i noen av kontaktene på det nye settet med angel Eyes. Ringte GS før jeg bestilte de, å fikk beskjed om at de passer. Noen som har vært borte i det samme? Trenger jeg en overgang ? Håper på hjelp her inne. Zabo. De pærene du linker til passer ikke din bil. Passer kun LCI biler med xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 kan gåent endeledd ødelegge hjullager osv ? vet ikke om jeg rekker å få fiksa det før jeg reiser offshore. og da blir det 2 uker med kjøring ekstra. + har kjørt en mnd fra før nå :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå