Espelae Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Tusenlappen var ikke all verden. Skal ta det til vurdering jeg tussing er tussing, får jo akuratt samme produkt bare du må kjøpe fra 2 forskjellige steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Husk at det er forskjell på CCC (gammel navi) og CIC (ny), og at ingenting her passer overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Einar Gjøvåg Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Har problemer med min 525D E61at blinklys slutter å fungere etter 5 - 15 min kjøring. Da er det helt dødt helt til du starter motoren igjen. Nødblink virker ok selv om blink er dødt. Noen som har vært borti lignende og har tips..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Lysmodulen eller bryteren. Funker fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Einar Gjøvåg Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Lysmodulen eller bryteren. Funker fjernlys? Ja, fjernlys funker. Har ikke testet fjernlys når blinlys er "dødt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Ja, fjernlys funker. Har ikke testet fjernlys når blinlys er "dødt" Ok. Hvor bor du? Dette kan lett sjekkes med diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Einar Gjøvåg Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Ok. Hvor bor du? Dette kan lett sjekkes med diagnose. Har testet fjernlys når blinklys er "dødt" og da er det heller ikke liv i fjernlys. Ellers er også bryteren/knappen for å skifte mellom de forskjellige visningene i kjørekomputeren defekt. Viser kun gjennomsnittsfart nå.... Bor i Sola, like utforbi Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayjo Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Jeg har nylig byttet høyre baklykt(den delen som sitter i bakluka),men får feilmelding, og ikke lys fra den. Må denne omkodes hos BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Nei, det skal ikke være nødvendig. Her lukter det kabelbrudd i bakluke lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayjo Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Lykten som ble byttet var helt i orden, men hadde en lite del av hjørnet som var borte i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Da spørs det om ikke den nye er defekt. Hvilken årsmodell er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayjo Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 2010, reg.2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Da har du LED-lykter, og de er ikke helt av den kvaliteten man bør forvente. Test med den gamle lykten igjen, og om fortsatt fungerer er nok lykten defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinole Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Etter ferien i fjor presterte jeg å knekke navi-platen (business, 2005 modell), og i et år nå har jeg lev uten (og må trykke bort "Please insert CD" hver gang). Meget irriterende. Tenkte jeg skulle ordne opp i dette nå. Er det noen som har liggende ei plate til en billig penge? Og i tillegg; er det mulig (og hensiktsmessig) å oppdatere softwaren i iDrive, men ikke resten av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Noen som kan fortelle meg hva den knappen i midten er til *rest*. den funker tydeligvis ikke da det ikke skjer noe når jeg trykker på den eller kommer på noe lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå